Avatar billede felixcat Nybegynder
26. maj 2007 - 15:43 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til loop i ASP

Hej pga omstruktureing på mit arbejde har jeg fået overdraget alt udvikling i ASP. Jeg kender ikke så meget til ASP da jeg er C#-udvikler. Men jeg har så fået smidt noget kode i hovedet som jeg kæmper med. det drejer sig om en side med venstremenu og 2 store uoverskuelige Query's. Der er både en topmenu og en venstremenu.
Når man klikker på hovedlinket, skal den hente alt vedrørende dette punkt og liste det ( det er en holdoversigt) mens den i
venstre menu skal liste de enkelte hold som link. Koden lister alle holdene men en total oversigt listes ikke. Og hvis man klikker på et af linkene i venstre side så forsvinder alle de andre links i venstre side og der bliver stadig ikke listet noget. ARGH

Da det er en mega kode side ( alt bliver generet til samme side, fuck jeg hader det) vil jeg tage noget udpluk af koden. Desværre er den heller ikke kommenteret. og nej det kan ikke blive konverteret til ASP.Net

dette er så udtrækket fra databasen

<%
cityList= cint(request.querystring("CityList"))

Dim rsqueryHoldOversigt
Dim rsqueryHoldOversigt_cmd
Dim rsqueryHoldOversigt_numRows

Set rsqueryHoldOversigt_cmd = Server.CreateObject ("ADODB.Command")
rsqueryHoldOversigt_cmd.ActiveConnection = MM_CMSContent_STRING

If CityList =0 then

rsqueryHoldOversigt_cmd.CommandText = "SELECT City.City, City.CityId, Hold.HoldType, Kommentar.Kommentar, Ugedag.Ugedag, Holdoversigt.Hold, Holdoversigt.Pris, Holdoversigt.CityRef, Holdoversigt.saeson, Holdoversigt.Tid FROM ((((Holdoversigt LEFT JOIN Kommentar ON Kommentar.kommentarId=Holdoversigt.kommentarRef) LEFT JOIN Ugedag ON Ugedag.UgedagId=Holdoversigt.UgeDagRef) LEFT JOIN Hold ON Hold.holdId=Holdoversigt.holdRef) LEFT JOIN City ON City.CityId=Holdoversigt.Cityref)" & " order by Holdoversigt.idhold,city.city desc"
rsqueryHoldOversigt_cmd.Prepared = true

Set rsqueryHoldOversigt = rsqueryHoldOversigt_cmd.Execute
rsqueryHoldOversigt_numRows = 0

else

rsqueryHoldOversigt_cmd.CommandText = "SELECT City.City, City.CityId, Hold.HoldType, Kommentar.Kommentar, Ugedag.Ugedag, Holdoversigt.Hold, Holdoversigt.Pris, Holdoversigt.CityRef, Holdoversigt.saeson, Holdoversigt.Tid FROM ((((Holdoversigt LEFT JOIN Kommentar ON Kommentar.kommentarId=Holdoversigt.kommentarRef) LEFT JOIN Ugedag ON Ugedag.UgedagId=Holdoversigt.UgeDagRef) LEFT JOIN Hold ON Hold.holdId=Holdoversigt.holdRef) LEFT JOIN City ON City.CityId=Holdoversigt.Cityref) where CityId= " & CityList & " order by Holdoversigt.idhold,city.city desc"
rsqueryHoldOversigt_cmd.Prepared = true

Set rsqueryHoldOversigt = rsqueryHoldOversigt_cmd.Execute
rsqueryHoldOversigt_numRows = 0
end if
%>

det er loopet i menu i venstre side hvor links forsvinder når man har trykket på et:

<% case 156 %>
<h2>Holdoversigt</h2>
<div style="border-right: 1px; color: gray; height:100%; margin-bottom:25px; witdh: 1px; padding: 0; display:block; border-style: dashed; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px;    border-right-width: 1px; ">
<ul>

<% While NOT rsqueryHoldOversigt.EOF %>
<% idcategory=156 %>
<%If strLastHoldType1 <> rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("city").Value Then%>

<li><a href="index.asp?CityList=<%=rsqueryHoldOversigt.fields.item("CityId").value%>"><%=rsqueryHoldOversigt.fields("City").value %></a></li>
<%End If
  strLastHoldType1 = rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("City").Value%>

<%

  rsqueryHoldOversigt.MoveNext()
Wend

%></ul>
<p>Mandage kl. 21.15 - Torsdage kl. 21.15 - Fredage kl. 19.40 & Søndage kl. 19.40
kan reserveres til sluttede dansehold, af varihed 1 - 2 el. 3 mdr. Ring efter tilbud: 86 12 30 50. FLEX: Ved fravær er der mulighed for flex til et andet hold med samme niveau.</p></div>

herskulle så hele holdoversigt komme eller det enkelte link man trykker på

<% select case id ' kun for holdoversigt
      case 156  %>

<table border="0">

  <% ' hele holdoversigt

  While NOT rsqueryHoldOversigt.EOF

If strLastHoldType <> rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("HoldType").Value Then%>
    <tr>
      <td colspan="6"><strong><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("HoldType").Value)%></strong></td></tr>
      <tr><td colspan="6"><strong><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("Kommentar").Value)%></strong></td>
    </tr>
    <tr>
    <td>Hold:</td>
    <td>Sæson:</td>
    <td>Dag:</td>
    <td>Kl.:</td>
    <td>By:</td>
    <td>Pris:</td>
  </tr>
<% End If

  strLastHoldType = rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("HoldType").Value%>

    <tr>
    <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("Hold").Value)%></td>
    <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("saeson").Value)%></td>
    <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("Ugedag").Value)%></td>
    <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("Tid").Value)%></td>
      <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("City").Value)%></td>
      <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("Pris").Value)%></td>

    </tr>
    <%

Wend

jeg ved godt det ser uoverskueligt ud derfor giver jeg 200 p for en løsning

på forhånd tak
felix
Avatar billede felixcat Nybegynder
26. maj 2007 - 15:51 #1
Forresten er den programmeret i dreamweaver cs3, men jeg bruger codecharge og visual studio.net. Jeg er dog fortsat i dreamweaver.
Avatar billede w13 Novice
26. maj 2007 - 18:14 #2
Ja, det ser godt nok forvirrende ud.. :S
Gad vide, hvorfor der er 2 gange "Case 156"?
Avatar billede felixcat Nybegynder
26. maj 2007 - 18:53 #3
jamen det er fordi du ikke ser hele koden - men believe me det virker fint med select case
Avatar billede felixcat Nybegynder
26. maj 2007 - 18:54 #4
der er selvfølgelig en masse kode mellem de kodestumper du ser
Avatar billede felixcat Nybegynder
26. maj 2007 - 20:48 #5
Her er hele kildekoden. Er der nogen der kan få det til at virke og eventuelt gøre den mere overskuelig.

<%@LANGUAGE="VBSCRIPT" CODEPAGE="1252"%>

<%  ' Hovedmenu start
    Dim rs, rs2, rs3,checkusedarr(100)
    Dim conn,sCatname,idCategory,idCategory2,idCategory3, sSub,nSub,bool1,bool2, bool3,check
    Dim SqlString
    Dim vitem
    bool1=false
    bool2=false
    bool3=false
    check=0
    'Set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
  set rs=Server.CreateObject("adodb.Recordset")
  set rs2=Server.CreateObject("adodb.Recordset")
  'Hovedmenu slut
  %>

<!--#include file="Connections/CMSContent.asp" -->
<%
Dim rsMenuevents__MMColParam
rsMenuevents__MMColParam = "157"
If (Request("MM_EmptyValue") <> "") Then
  rsMenuevents__MMColParam = Request("MM_EmptyValue")
End If
%>
<%
Dim rsMenuevents
Dim rsMenuevents_cmd
Dim rsMenuevents_numRows

Set rsMenuevents_cmd = Server.CreateObject ("ADODB.Command")
rsMenuevents_cmd.ActiveConnection = MM_CMSContent_STRING
rsMenuevents_cmd.CommandText = "SELECT * FROM menu WHERE idParentCategory = ? ORDER BY categoryDesc ASC"
rsMenuevents_cmd.Prepared = true
rsMenuevents_cmd.Parameters.Append rsMenuevents_cmd.CreateParameter("param1", 5, 1, -1, rsMenuevents__MMColParam) ' adDouble

Set rsMenuevents = rsMenuevents_cmd.Execute
rsMenuevents_numRows = 0
%>
<%
cityList= cint(request.querystring("CityList"))

Dim rsqueryHoldOversigt
Dim rsqueryHoldOversigt_cmd
Dim rsqueryHoldOversigt_numRows

Set rsqueryHoldOversigt_cmd = Server.CreateObject ("ADODB.Command")
rsqueryHoldOversigt_cmd.ActiveConnection = MM_CMSContent_STRING

If CityList =0 then

rsqueryHoldOversigt_cmd.CommandText = "SELECT City.City, City.CityId, Hold.HoldType, Kommentar.Kommentar, Ugedag.Ugedag, Holdoversigt.Hold, Holdoversigt.Pris, Holdoversigt.CityRef, Holdoversigt.saeson, Holdoversigt.Tid FROM ((((Holdoversigt LEFT JOIN Kommentar ON Kommentar.kommentarId=Holdoversigt.kommentarRef) LEFT JOIN Ugedag ON Ugedag.UgedagId=Holdoversigt.UgeDagRef) LEFT JOIN Hold ON Hold.holdId=Holdoversigt.holdRef) LEFT JOIN City ON City.CityId=Holdoversigt.Cityref)" & " order by Holdoversigt.idhold,city.city desc"
rsqueryHoldOversigt_cmd.Prepared = true

Set rsqueryHoldOversigt = rsqueryHoldOversigt_cmd.Execute
rsqueryHoldOversigt_numRows = 0

else

rsqueryHoldOversigt_cmd.CommandText = "SELECT City.City, City.CityId, Hold.HoldType, Kommentar.Kommentar, Ugedag.Ugedag, Holdoversigt.Hold, Holdoversigt.Pris, Holdoversigt.CityRef, Holdoversigt.saeson, Holdoversigt.Tid FROM ((((Holdoversigt LEFT JOIN Kommentar ON Kommentar.kommentarId=Holdoversigt.kommentarRef) LEFT JOIN Ugedag ON Ugedag.UgedagId=Holdoversigt.UgeDagRef) LEFT JOIN Hold ON Hold.holdId=Holdoversigt.holdRef) LEFT JOIN City ON City.CityId=Holdoversigt.Cityref) where CityId= " & CityList & " order by Holdoversigt.idhold,city.city desc"
rsqueryHoldOversigt_cmd.Prepared = true

Set rsqueryHoldOversigt = rsqueryHoldOversigt_cmd.Execute
rsqueryHoldOversigt_numRows = 0
end if
%>

<%
Dim rsMenuList__MMColParam
rsMenuList__MMColParam = "154"
If (Request("MM_EmptyValue") <> "") Then
  rsMenuList__MMColParam = Request("MM_EmptyValue")
End If
%>

<%
'afdelinger
Dim rsMenuList
Dim rsMenuList_cmd
Dim rsMenuList_numRows

Set rsMenuList_cmd = Server.CreateObject ("ADODB.Command")
rsMenuList_cmd.ActiveConnection = MM_CMSContent_STRING
rsMenuList_cmd.CommandText = "SELECT * FROM menu WHERE idParentCategory = ?" & "order by categoryDesc asc"
rsMenuList_cmd.Prepared = true
rsMenuList_cmd.Parameters.Append rsMenuList_cmd.CreateParameter("param1", 5, 1, -1, rsMenuList__MMColParam) ' adDouble

Set rsMenuList = rsMenuList_cmd.Execute
rsMenuList_numRows = 0
%>
<%
'danse
Dim rsMenuDanse__MMColParam
rsMenuDanse__MMColParam = "155"
If (Request("MM_EmptyValue") <> "") Then
  rsMenuList__MMColParam = Request("MM_EmptyValue")
End If
%>
<%
Dim rsMenuDanse
Dim rsMenuDanse_cmd
Dim rsMenuDanse_numRows

Set rsMenuDanse_cmd = Server.CreateObject ("ADODB.Command")
rsMenuDanse_cmd.ActiveConnection = MM_CMSContent_STRING
rsMenuDanse_cmd.CommandText = "SELECT * FROM menu WHERE idParentCategory = ?" & "order by categoryDesc asc"
rsMenuDanse_cmd.Prepared = true
rsMenuDanse_cmd.Parameters.Append rsMenuDanse_cmd.CreateParameter("param1", 5, 1, -1, rsMenuDanse__MMColParam) ' adDouble

Set rsMenuDanse = rsMenuDanse_cmd.Execute
rsMenuDanse_numRows = 0
%>
<%

' Sidemenu
Dim rsMenu__MMColParam
rsMenu__MMColParam = "0"
If (Request("MM_EmptyValue") <> "") Then
  rsMenu__MMColParam = Request("MM_EmptyValue")
End If
%>
<%
titleId = cint(request.QueryString("tit"))

Dim rsMenu
Dim rsMenu_cmd
Dim rsMenu_numRows
Set rsMenu_cmd = Server.CreateObject ("ADODB.Command")
rsMenu_cmd.ActiveConnection = MM_CMSContent_STRING
rsMenu_cmd.CommandText = "SELECT id_pag, visible_pag, date_pag, idpag_pag, title_pag FROM page_pag WHERE idpag_pag = ? and visible_pag >0 ORDER BY date_pag ASC"
rsMenu_cmd.Prepared = true
rsMenu_cmd.Parameters.Append rsMenu_cmd.CreateParameter("param1", 5, 1, -1, rsMenu__MMColParam) ' adDouble

Set rsMenu = rsMenu_cmd.Execute
rsMenu_numRows = 0
%>
<%
'Hovedmenu vis side
Dim rsQuery
Dim rsQuery_cmd
Dim rsQuery_numRows
dim id
id= cint(request.querystring("idCategory"))
if id=0 then
id = 152
end if

Set rsQuery_cmd = Server.CreateObject ("ADODB.Command")
rsQuery_cmd.ActiveConnection = MM_CMSContent_STRING
rsQuery_cmd.CommandText = "SELECT metaTags_pag.Content, metaTags_pag.MetaContents, metaTags_pag.idCategoryRef, metaTags_pag.MetaId, metaTags_pag.MetaKeywords, metaTags_pag.PageTitle, menu.idCategory FROM (menu LEFT JOIN metaTags_pag ON metaTags_pag.idCategoryRef=menu.idCategory) where metaTags_pag.idCategoryRef=" & id
rsQuery_cmd.Prepared = true

Set rsQuery = rsQuery_cmd.Execute
rsQuery_numRows = 0
%>

<%
Dim Repeat1__numRows
Dim Repeat1__index

Repeat1__numRows = -1
Repeat1__index = 0
rsMenu_numRows = rsMenu_numRows + Repeat1__numRows
'Sidemenu slut
%>

  <!--#include file="includes/mxi/MXI.asp" -->
<%
' Include Multiple Static Pages
Dim mxiObj: Set mxiObj = new MXI_Includes
    mxiObj.Init "mod"

    mxiObj.IncludeStatic "1", "front/view_art.asp", "", "", ""
    mxiObj.IncludeStatic "0", "front/view_list.asp", "", "", ""
    'mxiObj.IncludeStatic "", "front/welcome.htm", "", "", ""

' End Include Multiple Static Pages
%>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd" ><html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en" >
<head>

<% if TitleId =1 then %>
<title><%= rsmenu("title_pag")%></title>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<meta name="keywords" content="" />
<meta name="description" content="" />
<meta name="robots" content="all" />
<% Else %>
<title><%= rsQuery("PageTitle")%></title>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<meta name="keywords" content="<%= rsQuery("MetaKeywords")%>" />
<meta name="description" content="<%= rsQuery("MetaContents")%>" />
<meta name="robots" content="all" />
<% End If %>

<link rel="stylesheet" href="css/2.css" type="text/css" />
<script type="text/javascript" language="JavaScript1.2" src="includes/menu/stmenu.js"></script>

</head>
<body>

<div id="container" >
<div id="banner" >    </div>

<!--#include file="menu.asp"-->

<div id="outer" >
        <div id="inner">

          <div id="left" >
          <div class="prop"></div>

<% Select case id
  case 154,160,161,162,163,178,179%>

  <h2>Afdelinger</h2>
<div style="border-right: 1px; color: gray; height:100%; margin-bottom:25px; witdh: 1px; padding: 0; display:block; border-style: dashed; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px;    border-right-width: 1px; ">
<ul>
<%  While NOT rsMenuList.EOF%>
<li>
<a href="index.asp?idcategory=<%=rsMenuList.fields.item("idcategory").value%>"><%=rsMenuList.fields("categoryDesc") %></a></li>
<%rsMenuList.MoveNext
Wend  %></ul>
<p>Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit a</p>
</div>
<%case 155,164,167,168,172,173 %>
  <h2>Danse</h2>
<div style="border-right: 1px; color: gray; height:100%; margin-bottom:25px; witdh: 1px; padding: 0; display:block; border-style: dashed; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px;    border-right-width: 1px; ">
<ul>
<%  While NOT rsMenuDanse.EOF%>
<li>
<a href="index.asp?idcategory=<%=rsMenuDanse.fields.item("idcategory").value%>"><%=rsMenuDanse.fields("categoryDesc") %></a></li>
<%rsMenuDanse.MoveNext
Wend  %></ul><p>Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit a</p>
</div>
<%case 157,174,175,176,177%>
  <h2>Events</h2>
<div style="border-right: 1px; color: gray; height:100%; margin-bottom:25px; witdh: 1px; padding: 0; display:block; border-style: dashed; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px;    border-right-width: 1px; ">
<ul>
<%  While NOT rsMenuevents.EOF%>
<li>
<a href="index.asp?idcategory=<%=rsMenuevents.fields.item("idcategory").value%>"><%=rsMenuevents.fields("categoryDesc") %></a></li>
<%rsMenuevents.MoveNext
Wend  %></ul><p>Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit a</p>
</div>
<% case 156 %>
<h2>Holdoversigt</h2>
<div style="border-right: 1px; color: gray; height:100%; margin-bottom:25px; witdh: 1px; padding: 0; display:block; border-style: dashed; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px;    border-right-width: 1px; ">
<ul>

<% While NOT rsqueryHoldOversigt.EOF %>
<% idcategory=156 %>
<%If strLastHoldType1 <> rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("city").Value Then%>

<li><a href="index.asp?CityList=<%=rsqueryHoldOversigt.fields.item("CityId").value%>"><%=rsqueryHoldOversigt.fields("City").value %></a></li>
<%End If
  strLastHoldType1 = rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("City").Value%>

<%

  rsqueryHoldOversigt.MoveNext()
Wend

%></ul>
<p>Mandage kl. 21.15 - Torsdage kl. 21.15 - Fredage kl. 19.40 & Søndage kl. 19.40
kan reserveres til sluttede dansehold, af varihed 1 - 2 el. 3 mdr. Ring efter tilbud: XXXXXXX. FLEX: Ved fravær er der mulighed for flex til et andet hold med samme niveau.</p></div>

<%case else%>
<h2>Nyheder</h2>
<div style="border-right: 1px; color: gray; height:100%; margin-bottom:25px; witdh: 1px; padding: 0; display:block; border-style: dashed; border-top-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px;    border-right-width: 1px; ">
<ul>
  <%

' List Sidemenu
While ((Repeat1__numRows <> 0) AND (NOT rsMenu.EOF)) %>
<li><a href="index.asp?id_pag=<%=(rsMenu.Fields.Item("id_pag").Value)%>&amp;mod=0&amp;tit=1"><%=(rsMenu.Fields.Item("title_pag").Value)%></a><br />
  <%=(rsMenu.Fields.Item("date_pag").Value)%></li>
<%
  Repeat1__index=Repeat1__index+1
  Repeat1__numRows=Repeat1__numRows-1
  rsMenu.MoveNext()
Wend

%>
</ul></div>
<%End Select%>

      </div>

          <div id="content">
      <% if TitleId <>1 then %>

        <h2><%= rsQuery("PageTitle")%> </h2>

      <% End If %>
        <p> <%
    incFileName = mxiObj.getCurrentInclude()
    If Not isnull(incFileName) Then
    Response.write KT_include(incFileName) ' require the page content
    End If
%></p>
<% if TitleId <>1 then %>
<% select case id ' kun for holdoversigt
      case 156  %>

<table border="0">

  <% ' hele holdoversigt

  While NOT rsqueryHoldOversigt.EOF

If strLastHoldType <> rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("HoldType").Value Then%>
    <tr>
      <td colspan="6"><strong><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("HoldType").Value)%></strong></td></tr>
      <tr><td colspan="6"><strong><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("Kommentar").Value)%></strong></td>
    </tr>
    <tr>
    <td>Hold:</td>
    <td>Sæson:</td>
    <td>Dag:</td>
    <td>Kl.:</td>
    <td>By:</td>
    <td>Pris:</td>
  </tr>
<% End If

  strLastHoldType = rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("HoldType").Value%>

    <tr>
    <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("Hold").Value)%></td>
    <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("saeson").Value)%></td>
    <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("Ugedag").Value)%></td>
    <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("Tid").Value)%></td>
      <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("City").Value)%></td>
      <td><%=(rsqueryHoldOversigt.Fields.Item("Pris").Value)%></td>

    </tr>
    <%

Wend

'End if
%>

</table>

<br/><br />
      <%case else%>
      <p><%= rsQuery("Content")%>
      <br/><br /></p>
        <%End Select%>
        <% End If %>
<p></p>
        </div><!-- end content -->
    </div><!-- end inner -->
  </div>
<!-- end outer -->
    <div id="footer"><p>Top | Sitemap | Disclaimer | Om selskabsdans.dk  | Webmaster</p></div>

</div><!-- end container -->
<p id="footerValid">Copyright 2007 xxxxxxx. All Rights Reserved. Valid XHTML | CSS</p>
</body>
</html>
<%
rsMenuevents.Close()
Set rsMenuevents = Nothing
%>
<%
rsqueryHoldOversigt.Close()
Set rsqueryHoldOversigt = Nothing
%>

<%
rsMenuList.Close()
Set rsMenuList = Nothing
%>
<%
rsMenuDanse.Close()
Set rsMenuDanse = Nothing
%>
<%
rsMenu.Close()
Set rsMenu = Nothing
%>
<%
rsQuery.Close()
Set rsQuery = Nothing
%>

Der er også nogle filer som bliver include - har i brug for at se dem?

/felixcat
Avatar billede w13 Novice
27. maj 2007 - 16:17 #6
Det vil være næsten umuligt for mig at debugge den kode, når jeg ikke har mulighed for at afprøve den. Hvad med at indsætte noget Response.Write("etellerandet") eller evt. udskrive nogle af de variabler, som måske er forkerte med Response.Write(varnavn)? Altså få siden til at vise dig, hvor det går galt, for jeg tror ikke, vi kan gøre det for dig desværre.
Avatar billede felixcat Nybegynder
27. maj 2007 - 16:56 #7
Jeg kan godt se det ser - mildest talt, uoverskueligt ud. Men det er hvad jeg har. Jeg er sikker på at det er variablen citylist der fucker op
Avatar billede felixcat Nybegynder
27. maj 2007 - 16:59 #8
Variablen citylist bliver brugt i queryen til at trække det rigtige hold ud
Avatar billede felixcat Nybegynder
27. maj 2007 - 17:08 #9
Jeg har lige testet alt andet virker - undtagen hvor variablen er indblandet
Avatar billede w13 Novice
27. maj 2007 - 17:48 #10
Ok, jeg ser nok på det lidt senere.
Avatar billede w13 Novice
30. maj 2007 - 17:36 #11
Indeholder Citylist tal eller tekst?
Og er det muligt for os at se siden, altså via et link?
Avatar billede felixcat Nybegynder
01. juni 2007 - 09:52 #12
Ja det er en variabel. Men jeg har selv ordnet. Det virker. Koden er noget klamphuggeri. Har du et forslag til at gøre den mere overskuelig. Ellers må du lige smide et svar så du kan få nogle point
Avatar billede w13 Novice
01. juni 2007 - 12:45 #13
Det lyder godt, at du har fået det til at virke. Jeg har desværre ingen forslag, da jeg stadig ikke kan overskue det. Desværre burde den nok programmeres helt om en dag.

Og tag du bare pointene selv. :) Jeg har jo ikke kunne hjælpe dig.
Avatar billede felixcat Nybegynder
04. juni 2007 - 11:52 #14
Jeg har lavet koden om så det nu er i funktioner og include . puha det hjalp. Må jeg ikke anbefale codecharge studio v3.1. Det er et rigtigt cool program som kan lave code behind for ASP