Avatar billede bullemand Nybegynder
25. maj 2007 - 23:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Design Portal

Vil gerne have vurderet min side inden at jeg kører videre med den og omkoder hele skidtet.

Hvad synes I om designet, og er der nogle funktionaliteter som I savner, hvis I skulle tænke i designmæssige baner?

På forhånd tak.

www.designdesign.dk
Avatar billede nikolaj2300 Nybegynder
26. maj 2007 - 13:21 #1
Altså der er vel fin brugervenlighed ?
Men designet bliver kedeligt, meget kedeligt...

Du skal nok også prøve at lave en farve som fx. Orange til venstre fra selve teksten på siden.
Øjne søger nemlig hen mod orange.

Jeg synes du har for lidt former i dit design, men altså brugervenligheden er vel fin nok ;)
Avatar billede w13 Novice
26. maj 2007 - 13:26 #2
Jeg kan godt lide designet og formerne i det. Måske bliver det for "blåt" i længden? Men umiddelbart ser det meget professionelt ud og det er ret behageligt at se på. =)
Avatar billede mortennorup Nybegynder
29. maj 2007 - 11:54 #3
Hejsa,

Jeg vil give nikolaj2300 ret i, at for en side der arbejder med grafisk layout, kunne ihvertfald dit banner nok godt trænge til et løft/overhaul - det virker halvfærdigt som det ser ud nu. Måske kunne du prøve at arbejde på, at få dine former til at "bryde" selve kassen der indrammer banneret. Logo?

Struktur og brugervenlighed er helt i orden. Dine kasser i venstre afdeling fungerer godt. Det er jo en afprøvet struktur kan man sige. Forumssiden er også flot integreret i designet - noget der ellers tit stikker i øjnene. Hvis du får det her op at køre, var det da bestemt en side jeg ville vende tilbage til.

Mvh
Morten
Avatar billede bullemand Nybegynder
29. maj 2007 - 13:35 #4
Siden er fjernet og gemt, da jeg vil rode en masse med den før at jeg launcher den om et par måneder.