Avatar billede krofar Nybegynder
25. maj 2007 - 19:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Site vurdering

http://www.synref.dk/
Er der nogen der vil give deres kritik/ros m.v. til ovenstående link?
Evt. skriv lidt om jeres baggrund.
Avatar billede boxer Nybegynder
25. maj 2007 - 21:04 #1
Jeg synes den ser fin ud, men du bør gøre dine menuknapper mindre da de er skyld i at siden ikke vises korrekt i en opløsning på 800 x 600.

Det er den vandrette menu: Forsiden, hovedindgang osv.

et godt værktøj der kan vise en hjemmeside i en bestemt opløsning:
http://www.rjlsoftware.com/software/utility/resize/
Avatar billede nyby Nybegynder
25. maj 2007 - 22:43 #2
jeg vil mene du skal have den billedmenu til at så under menupunkterne (teksten)
Avatar billede enya Nybegynder
25. maj 2007 - 22:56 #3
Synes det er en fin og overskuelig side.
Personligt ville jeg vælge, at alle menuknapperne er holdt i blå nuancer.
Eller andre farver, som matcher bedre til det blå end den lyslilla og grønne gør.

Men det er jo en smagssag.. :-)
Avatar billede krofar Nybegynder
26. maj 2007 - 07:52 #4
Angående farver er siden til dels henvendt til svagsynede, derfor de kraftige farver.
Avatar billede enya Nybegynder
26. maj 2007 - 16:00 #5
Det havde jeg ikke liige tænkt på... Men det er selvfølgelig vigtigt ift. målgruppen.. mvh.
Avatar billede zero6dk Nybegynder
26. maj 2007 - 21:26 #6
Jeg vil ikke mene at man bør tage såååååå meget højde for brugere der stadig har en opløsning på 800 x 600...
Jeg synes også farverne er meget kraftige (hvilket der jo så er en grund til) og det er det eneste jeg sådan lige kan komme på... Jeg er grafisk designer for TV2 i øjeblikket og arbejder freelance ved siden af...
Avatar billede boxer Nybegynder
26. maj 2007 - 21:44 #7
Zeor6dk -> Hvis du læser statistikkerne for brugernes browseropløsning vil du nak ændre holdning. Du bør i hvert fald gøre det :o)

Der er stadig mange mennesker der kører med den opløsning. De skal også have lov til at se de sider du laver ordentligt.
Det er jo heller ikke særligt svært at gøre det muligt.
Avatar billede zero6dk Nybegynder
26. maj 2007 - 21:51 #8
Jeg laver alle mine sider i flash, der alle har en fullscreen funktion, der får dem til at passe til alle browser størrelser, men jeg har set statistikker og mener bare at man må følge lidt med i udviklingen.. der findes jo næsten ingen sidder der fungerer optimalt i 800x600....
Avatar billede boxer Nybegynder
26. maj 2007 - 22:38 #9
Zero6dk -> Jeg kan sagtens forstå hvad du mener, men et eller andet sted kan man sige at man risikerer at indsnævre sin kundegruppe hvis der kommer vandret scroll.

Det har man som webmaster ingen interesse i.

Men der vil selvfølgelig blive færre og færre der kører den opløsning med tiden.
Avatar billede zero6dk Nybegynder
26. maj 2007 - 22:52 #10
har heldigvis nok kunder på freelance siden, så jeg kører bare løs hehe :) men ja, det må snart være tiden at komme videre... det er bare min mening...
Avatar billede krofar Nybegynder
30. maj 2007 - 19:05 #11
Jeg takker mange gange for jeres kommentarer.
Avatar billede krofar Nybegynder
10. august 2007 - 08:55 #12
.