Avatar billede wildthing Nybegynder
25. maj 2007 - 13:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Calendar i inserttemplate i formview

ER der en der kan hjælpe mig med i min codebehind at få fat i Calendar.selectdate og en fileupload når den er indlejret i et formview. Jeg skal så have dem databounded og gemt.

/Wildthing
Avatar billede wildthing Nybegynder
25. maj 2007 - 13:41 #1
Alstå hvilken event og hvordan skal jeg gøre det? Et lille eksempel vil være fint:)
Avatar billede neoman Novice
25. maj 2007 - 18:18 #2
Uklart for mig hvad du ønsker  :

1. Din calendar er udenfor formviewet ? Og du vil have fat i dens selecteddate ?
2. Din fileupload er inde i denne tamplate ? Hvad vil du have ud af den - sti/filnavn ?
3. Hvad er det præcist der skal databindes til hvad ? templatens indhold (hvilket) til et eller flere felter i db'en ?

Jeg er begravet i noget- men kigger ind senere (meget senere)  i fald ingen andre hjælper dig.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
26. maj 2007 - 22:04 #3
Du skal kigge på
Calender c =DitFormView.FindControl("MinCalender") as Calender;
if(c != null)
{
Response.Write c.SelectedDate;
}
og

fileupload fu =DitFormView.FindControl("Minfileupload") as fileupload;

if(fu  != null)
{
Response.Write fu.GetType();
}
Avatar billede wildthing Nybegynder
29. maj 2007 - 09:19 #4
Super dr_chaos. Jeg var kørt i en blindgyde ud fra et eksempel fra datalist, hvor man jo har flere linier at vælge imellem (e.item). Jeg har lige lyntestet det på kalenderen, og det ser fornuftigt ud. Jeg skal lige en af dagene tilbage på den maskine hvor min rigtige site er, og se at det også virker der med bound osv. Indtil da skal du have tak:) Du kunne jo ved lejlighed sende et svar...
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
29. maj 2007 - 09:36 #5
svar :)