Avatar billede dancemaniac Nybegynder
25. maj 2007 - 13:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Antivirus til vista

Hej eksperter!

Jeg har fået vista ultimate og er rigtig glad for det!

Da jeg fik det, sagde min chef til mig at der var meget få anti-virus programer der var kompatibelt med vista.. Men han vidste at Kaspersky AV ville virke. Det har jeg så fået, men det laver mærkelige søgninger på maskinen engang i mellem, og sløver den en smule... Og jeg føler ikke rigtig det virker optimalt.

Så mit spørgsmål lyder: Er der andre AV programer der virker bedre, også til Vista?

Jeg har Panda 2007, med licens, men tør ikke at prøve det da jeg er bange for mit system bliver for ustabilt.. Det virker ellers fint til XP..
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2007 - 13:36 #1
Avast og AVG virker perfekt på Vista
Avatar billede sakata Nybegynder
25. maj 2007 - 14:48 #2
McAfee Virus Scan Enterprise VSE850
Den kører perfekt under Vista.
Avatar billede trold1 Nybegynder
25. maj 2007 - 15:13 #3
Norton 2007 virker også fint med vista
Avatar billede underpass Nybegynder
25. maj 2007 - 21:29 #4
Panda frigav Vista kompatible versioner for ca. 3 uger siden - jeg bruger den på min Vista Enterprise og det kører fint!
Se her http://www.pandasoftware.com/products/antivirus2007?sitepanda=particularesPå
Avatar billede underpass Nybegynder
25. maj 2007 - 22:53 #5
Jeg mener da i øvrigt Vista Businesss :-)
Avatar billede nhe Nybegynder
25. maj 2007 - 23:26 #6
Du kan også vælge at downloade en 120 day trial af microsoft forefront : http://www.microsoft.com/forefront/clientsecurity/default.mspx
Avatar billede dancemaniac Nybegynder
26. maj 2007 - 08:52 #7
Tak for hjælpen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2007 - 15:29 #8
øøøhh...????
Du afviser vores svar - de er ikke forkerte...

Dit spørgsmål har du fået korrekt svar på: "Så mit spørgsmål lyder: Er der andre AV programer der virker bedre, også til Vista?"
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2007 - 10:42 #9
jeg bruger avast på dansk og så er det gratis og ganske godt.
www.avast.com

samme sted du henter programmet registrerer du dig

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

god fornøjelse
Avatar billede penta50 Nybegynder
13. juni 2007 - 14:53 #10
Et andet godt program, hvis ikke det erd et bedste er: Eset Nod32

se evt. på www.netcop.dk
Avatar billede uffesteenberg Novice
20. juni 2007 - 21:07 #11
Kører også den (gratis og gode) AVG antivirus på to Vista-maskiner... den har tjent mig trofast på en XP i en del år til 110% tilfredshed :-)