Avatar billede nakhaii Nybegynder
24. maj 2007 - 19:24 Der er 6 kommentarer

popup med sløret baggrund?

Hej Eksperter,

Er der nogen der ved hvordan man kan lave et popup vindue som, når det er åbent slører hele baggrunden, således at den bliver gjort ineffektiv?

Popup vinduet skal ligeledes først aktiveres ved klik.

//Nakhaii
Avatar billede 0xffff Nybegynder
24. maj 2007 - 19:33 #1
Det du leder efter er et modal window. Er en god lille tutorial her.

http://javascript.about.com/library/blmodal.htm
Avatar billede nakhaii Nybegynder
24. maj 2007 - 20:11 #2
Det slører jo ikke baggrunden!
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
24. maj 2007 - 20:17 #3
Avatar billede 0xffff Nybegynder
24. maj 2007 - 20:17 #4
nej, men det gør således at baggrund er ineffektiv. Og det var det ene af de 2 parametre du beskrev :) Jeg er ikke bekendt med layers, og så vidt jeg kan forstå er det del 2 af det du ønsker
Avatar billede dkfire Nybegynder
24. maj 2007 - 23:12 #5
Dette spørgsmål har vel intet med php at gøre.
Tror du bliver nød til at spørge i javascript.
Avatar billede nakhaii Nybegynder
24. maj 2007 - 23:18 #6
Ja det er lige nøjagtigt lightbox jeg snakker om - men kan ikke få det til at virke!