Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
24. maj 2007 - 08:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

WAN virker fo mig men ej min kollega.

Hej,
Jeg er på kursus i seks uger og her er trådløst netværk. Bor på første sal. Min HP bærbare med WAN virker fint. Min kollegas IBM bærbare med indbygget wan virker imidlertid ikke heroppe på første sal. Jeg tænker at det er signalet i kombination med at det wan kort der sidder i IBM maskinen ikke modtager for godt, for nedenunder i stuen duer det så nogenlunde.
Vi bor lige ved siden af hinanden på første. Kunne min kollega ikke bare 'logge' på min computer via hendes wan og af den vej komme på nettet?
Jeg er ikke nogen nørd, så hvis muligt vil jeg gerne have en step by step måde at gøre det på.
pft.
Niels
Avatar billede kenp Novice
24. maj 2007 - 22:32 #1
Mener du ikke WLAN?

Hivs jo så skal i altså lige forbinde jer med et kabel for at i kan gøre dette.
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
24. maj 2007 - 23:27 #2
Jo jeg mener wireless lan.  Ja kabel, men jeg tænkte om man ikke kunne gøre det via de trådløse netkort, men så kræver det måske et netkort til
Avatar billede kenp Novice
24. maj 2007 - 23:41 #3
ja det kræver endnu et trådløst netkort.
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
25. maj 2007 - 16:15 #4
OK, så må vi gøre det sådan.
Svar godkendt-
hvordan får du point her.

Niels
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
25. maj 2007 - 16:17 #5
ok
Avatar billede kenp Novice
25. maj 2007 - 16:54 #6
nu kan du give point