Avatar billede splitbus Nybegynder
23. maj 2007 - 11:45 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

MAC + MSN + Webcam

Har fået hjælp til opsætning af webcam....Hurrrrraaaaaaa

MEN nu vil MSN ikke være med på legen

Når jeg fra PC invitere XX til videokald fås fejlmeldingen om at den brugte version af MSN ikke understøtter videokald. Der gives link til nyeste version der burde være 6.0.2.
Denne er downloadet og installeret, men vi får stadig fejlmeldingen om at vi skal DL den nyeste version ?????

Kan heller ikke finde muligheden for videokald i version 6.0.2
Avatar billede ferdinand.k Mester
23. maj 2007 - 12:12 #1
msn til mac understøtter ikke webcams. Dog kan du benytte alternative programmer som både kan kommunikere med msn-konti, og andre, samt benytte webcams... finder lige link
Avatar billede ferdinand.k Mester
23. maj 2007 - 12:13 #2
Avatar billede splitbus Nybegynder
23. maj 2007 - 12:32 #3
Er DL og forsøgt starte fra app, men den popper kortvarigt op og er forsvinder væk igen ?
Avatar billede splitbus Nybegynder
24. maj 2007 - 12:57 #5
Kan flg. kommunikere med Windows' MSN, så man ikke skal bede folk om at skifte til dette prg ?
Understøtter de alle WebCam ?

Adium X 1.0.4
aMSN 0.96
UVC
Fire
Avatar billede nicoolai Nybegynder
19. juli 2007 - 23:09 #6
Hej

Jeg bruger aMSN, her virker webcam fortrinligt. Den kommunikerer uden problemer med MSN Messenger.

/nicoolai