Avatar billede jakob-g Nybegynder
22. maj 2007 - 22:25 Der er 6 kommentarer

Køb af bærbar, er den god?

Hej. Jeg har "bygget" en computer fra Dell, og så ville jeg egentlig bare spørge nogle der har mere forstand på det end mig selv, om det er valgt godt og om der er andre steder jeg burde forbedre og steder jeg skulle spare.
- Størrelsen er vigtig for mig, den skal bruges til skole, men også en smule gaming.

Håber i kan hjælpe mig. Er lidt på bar bund (:
Avatar billede jakob-g Nybegynder
22. maj 2007 - 22:28 #1
hov, i min hast glemte jeg helt at indsætte de specifikationer jeg har bygget den op med, undskyld.
Her kommer de:

PROCESSOR Intel® Core™ 2 Duo-processor T5500 (1,66 GHz, 2 MB L2-cache, 667 MHz FSB) Rediger
OPERATIVSYSTEM Original Windows Vista™ Home Premium - Dansk Rediger
Højere produktivitet og ekstra beskyttelse!
Basic-pakke, 3 års At-Home Service
LCD 14.1" W Screen WXGA+ UltraSharp™ (1440 X 900) TFT Display with TrueLife™ Rediger
HUKOMMELSE 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024) Rediger
HARDDISK 100 GB SATA-harddisk (7.200 omdr./min.) Rediger
OPTISKE DREV Fast, internt 8x dvd+/-rw-drev med software Rediger
PRIMÆRT BATTERI 9-cellet lithium-ion-batteri (85 W/t) Rediger
DISKETTE-/MEDIEDREV ingen diskettedrev Rediger
Tilbehør
TRÅDLØS FORBINDELSE Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g PCI-minikort til Core 2 Duo-processorer Rediger
BLUETOOTH Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0-modul (op til 3 Mbps) med Enhanced Data Rate, til Vista
Avatar billede jakob-g Nybegynder
22. maj 2007 - 22:29 #2
Pris ialt: 9446 kr, ville nok helst holde mig under 11.000 kr. (:
Avatar billede huset Praktikant
23. maj 2007 - 08:04 #3
Overvej produkterne fra Novabook.dk
De har overrasket mig meget
Avatar billede lzs Nybegynder
23. maj 2007 - 17:39 #4
Hvad for et grafikkort er der i? (sorry hvis du har skrevet det, men kan i hvert fald ikke lige se det)
Avatar billede jakob-g Nybegynder
23. maj 2007 - 17:52 #5
Du har ret, den står der ikke. men nu har jeg fundet mig en ny.
Vil du/i ikke tage et kig på den?
(Undskyld jeg spørger så meget)
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=360911
Avatar billede huset Praktikant
12. juni 2007 - 18:40 #6
Feedback tid??