Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
22. maj 2007 - 21:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

emule variant til MAC

jeg er skiftet til den anden side, og har købt en MAC. uden at have den mindste idé om hvordan sådan en svend fungere. så der kommer nok mange spørgsmål fra min side.

Kan emule køre på MAC? hvis nej, hvad bruger man så istedet? hvad er jeres erfaringer på dén front
Avatar billede fedora Nybegynder
22. maj 2007 - 22:07 #1
Du skal ikke regne med at nogen giver et konkret svar på noget som har med fildeling at gøre.
Avatar billede snowball Novice
22. maj 2007 - 22:18 #2
fedora: Der er som udgangspunkt ikke noget ulovligt i fildeling, så derfor må den slags spørgsmål både stilles og besvares på Eksperten så længe det er hjælp til selve programmet. Så altså ikke noget med "hvor kan jeg hente de nyeste film" og "min download af World of Warcraft er gået i stå - hvad gør jeg".

Fildeling kan sagtens foregå ganske lovligt!

nebuchadnezzar: På http://www.amule.org/ kan du finde en eMule klient der kan køre på MacOS X
Avatar billede nebuchadnezzar Nybegynder
22. maj 2007 - 23:11 #3
hmm... det ser ud til at virke fint.
tak for hjælpen.
Avatar billede egonspock Seniormester
22. maj 2007 - 23:27 #4
For at hente musik (ganske lovligt) fra http://jamendo.com bruger jeg Azureus som bittorrent-klient. Den kan du finde her:
http://www.versiontracker.com/php/qs.php?mode=basic&action=search&str=bittorrent&srchArea=macosx&submit=Go

Versiontracker er i øvrigt det sted, hvor jeg leder først, når jeg mangler et program, der skal kunne noget bestemt. Det er sjældent at finde et rigtigt skodde-macprogram og næsten umuligt at finde noget, der installerer onde sager. Så skulle det da lige være Norton. (og det mener jeg).
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2007 - 17:41 #5
Husk venligst at acceptere svaret/svarene så spørgsmålet kan blive afsluttet, tak :)

http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede snowball Novice
08. marts 2008 - 23:23 #6
Husk venligst at acceptere svaret/svarene så spørgsmålet kan blive afsluttet, tak :)