Avatar billede loss Nybegynder
22. maj 2007 - 12:31 Der er 1 løsning

Hent data fra WebService via gprs

Hej skal lige have lidt hjælp til noget Compact framework der afvikles på en Windows mobile.

Jeg forsøger at hente et dataset med en row fra en webservice via gprs, men det kan jeg ikke, der er hul igennem da jeg fint kan kalde en funktion der returnere serverens datao som en streng.

Det virker hvis jeg er forbundet via usb eller bluetooth (acvtivesync).

Jeg får en fejl der siger noget ala (på dansk, og ingen hits på google):
Fejlmeddelsen kan ikke vises da en valgfri ressourcesamling der indeholdet fejlen ikke kunne findes.

Nogen der kan hjælpe, eller har nogle pointers jeg kan prøve af?

Kodestump:
Cursor.Current = Cursors.WaitCursor;
            wsStamData.Url = "http://.......";

            try
            {
              SyncWebService.SagDataSet.SagDataTable dtNyeSager =
wsStamData.GetSagerByAntal(antal);

                dataGrid1.DataSource = dtNyeSager;

                Cursor.Current = Cursors.Default;
                return true;
            }

            catch (Exception ex)
            {
                MessageBox.Show(ex.Message);
                Cursor.Current = Cursors.Default;
                return false;
            }

På forhånd tak
//Loss
Avatar billede loss Nybegynder
06. juni 2007 - 16:37 #1
Lukket