Avatar billede tpd Nybegynder
22. maj 2007 - 09:02 Der er 1 kommentar

Hjælp - simpehlt Q.

Hey eksperter.

Sidder og roder med noget hjemmeside sjov.

Men har et problem;

Har nogle gamle filer jeg har lavet engang men i stedet for at den skal oprette en fil med alle dataerne i, i mappen _private skal den sende oplysningerne til min mail.

Hvordan laver jeg det om?

Mvh. Ham der sikkert ik fatter en skid.

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>Ny side 1</title>
</head>

<body>

<form method="POST" action="_derived/nortbots.htm" onSubmit="location.href='_derived/nortbots.htm';return false;" name="Iø" webbot-onSubmit webbot-action="--WEBBOT-SELF--">
    <!--webbot bot="SaveResults" U-File="_private/form_results.csv" S-Format="TEXT/CSV" S-Label-Fields="TRUE" startspan --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" i-checksum="43374" endspan -->
    <p><font size="7" face="Arial Black">Gi' os din mening    </font></p>
  <p><font face="Arial Black">Dit navn:
    <input type="text" name="Navn" size="20"></font></p>
    <p><font face="Arial Black">Unddannelse:</font></p>
  <p><font face="Arial Black">HHX</font><font face="Arial Black">
  <input type="checkbox" name="1 HHX" value="ON"></font></p>
  <p><font face="Arial Black">HG</font><font face="Arial Black">
  <input type="checkbox" name="2 HG" value="ON"></font></p>
  <p><font face="Arial Black">Andet</font><font face="Arial Black">
  <input type="checkbox" name="3 Andet" value="ON"></font></p>
  <p><font face="Arial Black">Hvad synes du om hjemmesiden?</font></p>
  <p><font face="Arial Black">God....................................................</font><font face="Arial Black">
    <input type="radio" value="V1" checked name="Dansk">
  </font></p>
  <p><font face="Arial Black">Ok- men med mangler.....................
    <input type="radio" name="Engelsk" value="V2"></font></p>
  <p><font face="Arial Black">D&aring;rlig</font><font face="Arial Black">
  ................................................
  <input type="radio" name="IØ" value="V3"></font></p>
  <p><font face="Arial Black">Tak for din stemme!</font></p>
  <p><font face="Arial Black"><input type="submit" value="Submit" name="B1">
  <input type="reset" value="Nulstil" name="B2"></font></p>
</form>

</body>

</html>
Avatar billede Karsten Petersen Nybegynder
01. juli 2007 - 07:52 #1
Her er et eksempel du måske kan bruge. Som du kan se er det din ACTION i FORM-taggen du skal tilpasse.

<FORM METHOD=POST ACTION="mailto:someone@$nailmail.com" ENCTYPE="text/plain">
<INPUT TYPE="text" NAME="username"> : name <BR>
<INPUT TYPE="text" NAME="email"> : email <BR>
comments <BR>
<TEXTAREA NAME="COMMENTS" ROWS="10" WRAP="hard">
</TEXTAREA>
<INPUT NAME="redirect" TYPE="hidden" VALUE="index.html">
<INPUT NAME="NEXT_URL" TYPE="hidden" VALUE="index.html">
<BR>
<INPUT TYPE="submit" VALUE="Send">
<INPUT TYPE="reset" VALUE="Clear">
</FORM>

Hvorfor definerer du i øvrigt ikke tekstfonten i BODY-taggen, så du ikke skal definere den hver gang du skriver noget?