Avatar billede yaris Praktikant
17. maj 2007 - 18:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

acer problem (mugligvis varme problem)

Hej jeg sidder og roder med en acer aspire 3610 og den har det prpblem at når den har kørt i 5 til 10 minutter så fryser den delvis, musen virker stadig og det er også det enste. Og da jeg selv har en acer aspire 1360 som kører uden problemer og på den kan jeg høre blæseren engang i mellem, og det kan jeg ikke på den anden altså 3610 eren, er der nogen der ved om der eventuelt ved om der findes et diagnose værktøj ti acer som virker.
Avatar billede drgonzo Praktikant
17. maj 2007 - 18:22 #1
du kan evt checke temps med everest

http://www.hcma.dk/uploads1/div_uploads.htm se hvad den siger. Installer. Kig under computer, sensorer
Avatar billede bphhm Nybegynder
17. maj 2007 - 22:31 #2
Hvis ikke blæseren kører som død og helvede så tror jeg ikke at det er et varmeproblem
Avatar billede yaris Praktikant
27. maj 2007 - 19:30 #3
blæseren kørte slet ikke og dem der har computeren har sendt den til rep.