Avatar billede flumse Nybegynder
15. maj 2007 - 19:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til nero 7 premium

Jeg vil lave en kopi af en cd-rom "lær selv excel"
Jeg har kun et fungerende cd-rom drev. Er det muligt at brænde ind på pc først og så derfra brænde ud på samme drev med en ny cd-rom i?
Jeg kan huske, at det var muligt i en tidligere udgave af nero og ganske uproblematisk den gang. Men nu har jeg rodet et par timer med 7.0 og har fået et par cd-rommer med nogle cd billeder eller images på :(
hvad gør jeg?
15. maj 2007 - 20:27 #1
Alle versioner af NERO kan gennemføre en
[CD Copy]
også selvom du kun har ét CD(brænder) drev.
Der oprettes først automatisk et IMAGE og original CD'en spyttes ud og programmet beder om at få en tom CD. Og så brænder den igang baseret på omtalte IMAGE...
Avatar billede rh3985 Nybegynder
15. maj 2007 - 21:30 #2
Enig med Dr1, men har du alligevel problemer, kopierer du bare indholdet af
disse CD ind i en folder, og brænder dem med Nero derfra.
Avatar billede flumse Nybegynder
15. maj 2007 - 21:54 #3
yes.. tak for jeres bekræftelser,,de gjorde at jeg forsøgte et par gange mere. problemet var at source og distination stod forkert..
...skal i dele points, så læg lige svar.
15. maj 2007 - 21:57 #4
Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede flumse Nybegynder
15. maj 2007 - 22:13 #5
hov jeg troede jeg kunne dele dem,,nå men tak anyway