Avatar billede vollaz Nybegynder
14. maj 2007 - 19:36 Der er 1 kommentar

Asynkron Winsock klient - gem data i klumper af 10 tegn

public  void OnDataReceived(IAsyncResult asyn)
{
try
{
CSocketPacket theSockId = (CSocketPacket)asyn.AsyncState ;
int iRx  = 0 ;
iRx = theSockId.thisSocket.EndReceive (asyn);
char[] chars = new char[iRx +1];
System.Text.Decoder d = System.Text.Encoding.UTF8.GetDecoder();
int charLen = d.GetChars(theSockId.dataBuffer, 0, iRx, chars, 0);
                System.String szData = new System.String(chars);
                txtDataRx.Text = txtDataRx.Text + szData;
              WaitForData();

Jeg går ud fra det bare er indholdet af szData man ska hælde i et array og bagefter udskrive indholdet af arrayet, men jeg kommer godt nok til kort..  synes jeg har prøvet alt for at få det til at fungere.

Men det jeg gerne skulle, var at gemme de indkomne data i klumper af 10 tegn, der skal skal verificeres op imod en database.

Hele koden ligger på Developerfusion til download
http://www.developerfusion.co.uk/res/content/3997/Download/Download.zip
Avatar billede vollaz Nybegynder
15. maj 2007 - 00:05 #1
Jaaa, det gik vidst i sig selv.!