Avatar billede spyrodrag Nybegynder
13. maj 2007 - 17:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Umbraco .NET

Hej.

Er der nogen der har erfaring med programmering af .NET til Umbraco?
Jeg forsøger både at lave et:
- ASP.NET Web application projekt
og et
- Web control library

Ved hjælp af Microsoft Visual Studio 2003.

Førstnævnte (ASP.NET Web application projekt) giver mig fejlen: "Visual Studio .NET has detected that the specified Web server is not running ASP.NET version 1.1. You will be unable to run ASP.NET Web applications or services.

Andet projekt (Web control library) compiler. Det har jeg lagt ind i Umbraco's bin mappe. Desværre kan jeg ikke loade dll'en i Umbraco.

Venlig hilsen,
Martin.
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
15. maj 2007 - 23:16 #1
Jeg har gennemskuet problemet...
Avatar billede sneakraid Nybegynder
22. maj 2007 - 10:55 #2
Det er jo ikke specielt fedt du skriver at du har gennemskuet det, hvad med at skrive din løsning så andre der måske oplever det samme, kan bruge dit svar? :)
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:14 #3
Hej,

Jeg beklager at jeg ikke kom med et svar, men jeg er/var faktisk ikke helt klar over hvad jeg gjorde - det lavede ihvertfald en masse ændringer - men prøv "attach to process" i vs2005, det burde virke fint.

- Martin.