Avatar billede telep Nybegynder
13. maj 2007 - 09:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Input out of Range

Hejsa,

Jeg har et problem med kombinationen af mit grafikkort og min skærm.
Grafikkortet er ASUS ATI Radeon 9600 XT. Skærmen er LG Flatron L1720B.

Problemet består i, at skærmen viser følgende tekst men maskinen booter "Input out of range". Så snart windows er loadet, virker alting som det skal. Men indtil da er der blot sort skærm, og altså teksten "input out of range".

Hvis jeg sætter mit TV til TV-Out så bliver alle boot screens vist helt korrekt på TV'et men LG skærmen viser stadig sort skærm.

Det er meget irriterende. Det skal måske også siges, at en sjælden gang i mellem slukker skærmen igen, når man har logget på Windows.

Nogle gode ideer? Jeg skal nemlig til at installere Vista, men det er lidt svært når man ikke kan se installationsprogrammet...
Avatar billede allanbn Nybegynder
13. maj 2007 - 22:50 #1
Står din LG som din primær el sekundær skærm?
Vælg Primær.
Avatar billede telep Nybegynder
23. maj 2007 - 19:51 #2
Virker ikke.
Avatar billede telep Nybegynder
29. april 2008 - 12:41 #3
vi lukker - men det virker stadig ikke!