Avatar billede guitarhelten Nybegynder
11. maj 2007 - 17:17 Der er 4 kommentarer

Hvordan får jeg centreret min flash fil ?

Hej med jer.
Indledningsvis skal jeg lige sige at jeg ikke har nogen erfaring med javascript. Nå det så er sagt, har jeg brugt hele dagen på at løse følgende problem: Jeg vil gerne have min flash fil centreret i det indledne stykke javascript, i min index fil.
koden er som følger:
<object id="Flash" type="application/x-shockwave-flash" data="Flash.swf" width="970" height="540" align="center">
<param name="movie" value="Flash.swf" />
<div id="flashcontent">
<html>
<body>
</body>
</html>
</div>
</object>
Jeg kan ændre align="center" til at være right og left, men det lykkedes ikke at centrere swf. filen Nogen der ved hvordan jeg ordner det problem?
Hilsen Lars
Avatar billede gurly Praktikant
12. maj 2007 - 02:26 #1
for det forste har det intet med javascript at gøre
for det andet er der helt kuk i koden

<html>
<body>

<div align="center" id="flashcontent">
<object id="Flash" type="application/x-shockwave-flash" data="Flash.swf" width="770" height="540">
<param name="movie" value="Flash.swf" />
</object>
</div>

</body>
</html>
Avatar billede gurly Praktikant
12. maj 2007 - 02:29 #2
men din flash vil blive blokeret i explorer, altså få såden en ramme med "klik for at aktivere dette objekt
dette jan du undgå ved at loade den med javascript som beskrevet på denne side
http://flashforum.dk/forum/viewtopic.php?t=834
Avatar billede guitarhelten Nybegynder
12. maj 2007 - 11:28 #3
Jeg har fundet en anden og mere hensigtsmæssig løsning på problemet.
Avatar billede gurly Praktikant
14. maj 2007 - 01:01 #4
derfor var mit svar val stadig et acceptabelt svar