Avatar billede daxthevaks Nybegynder
11. maj 2007 - 14:18 Der er 4 kommentarer

windows media player afspilningsliste

Hej jeg har kommet til at dumme mig tror jeg..

Har nemlig på en eller anden måde fået fjenet min afspilnings liste i windows media player 11 (den ude i højere side)

også ville jeg bare høre om der var nogle som der viste hvordan jeg fik den igen da jeg ikke kan finde den i nogle steder..
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2007 - 20:22 #1
højreklik på det mørke felt - vis - standardtilstand
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2007 - 20:22 #2
(det mørke felt i toppen)
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
13. maj 2007 - 12:27 #3
Har jeg prøvet, og det er ikke fordi at jeg køre noget tema. Men der må da være en eller anden genvej til at få den frem igen ?
Avatar billede tripwire Nybegynder
27. august 2007 - 01:38 #4
Hvis dette stadig er et problem, så klikker du på den lille pil der er under "Aktuel afspilning" og sætter så hak i "Vis listerude".

/Trip