Avatar billede trold Nybegynder
11. maj 2007 - 12:56 Der er 3 kommentarer

Ingen lyd på mit TV Kort

Jeg købte en PC fra shg.dk for et par år siden, som de samlede for mig med Win XP Pro installeret, der var bla. indbygget Pinnacle PCTV100i stereo PCI TV kort.

Jeg har ikke haft brug for det før nu, og opdager at der ingen lyd er på det indbyget TV kort.

Skal TV Kortet forbindes med lydkortet ??

Mit Lydkort er SB Audigy 2 Audio A400.

Inden jeg begynder at skille PC'en af og pille adskellige stik ud, vil jeg høre om jeg har overset noget basalt, eller det formentlig skyldes at TV Kortet forbindes med lydkortet.

I Alt andet software itunes, dvd video osv virker lyden fint
11. maj 2007 - 13:12 #1
"...TV Kortet forbindes med lydkortet..." - JA
Eksempelvis via et AudioOut stik på TV-Kort til LineIn på Lydkortdelen...
Jack til Jack ...
Avatar billede trold Nybegynder
11. maj 2007 - 13:36 #2
Har du et link til et sådan kabel
11. maj 2007 - 13:52 #3