Avatar billede paaskesen Nybegynder
10. maj 2007 - 09:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til vista..

Hej

Jeg skal have min kærestes computer på et trådløst netværk. Men vi kan ikke få den til at connect til netværket. Hun har Microsoft Vista vilket er et program jeg ikke kender så godt endnu..

Hvad skal jeg lige gøre..

Mvh Rasmus PÅskesen
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2007 - 10:09 #1
Hvorfor fri debat???

Brug den rigtige kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-Vista/
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. maj 2007 - 10:12 #2
Dobbeltklik på netværksikonet med det røde kryds for at åbne kontrolpanelet Netværks- og delingscentret

Dobbrltklik på den blå linie Opret forbindelse til et netværk for at åbne dialogboksen Opret forbindelse til et netværk, hvor billedet Vælg det netværk, du vil oprette forbindelse til, vises
Dialogboksen viser de trådløse netværk, som computeren viser
Vælg nu ikke naboens
Dobbeltklik på det ønskede netværk
Når du gør det, åbnes billedet Angiv netværkets sikkerhedsnøgle eller adgangsudtrykfor (netværkets navn)
Skriv netværksnøglen i feltet sikkerhedsnøgle eller adgangsudtryk, og klik på knappen Opret forbindelse nederst i billedet
Hvis du har den rette nøgle vises billedet Derer nu oprettet forbindelse til....
Så er det blot at vælge gem netværk og start denne forbindelse.....
Så skulle du være kørende
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. maj 2007 - 10:13 #3
Ja den faldt jeg jo så i, så det ikke
Avatar billede paaskesen Nybegynder
10. maj 2007 - 10:15 #4
hehe.. Ja men mange tak for hjælpen.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. maj 2007 - 12:10 #5
Velbekomme