Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
07. maj 2007 - 23:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installere linux fra linux

Hejsa,

Jeg sidder med en UTROLIG langsom Ubuntu-box, som jeg gerne vil have smidt fx DSL på... Problemet er bare at der ikke er noget CD-ROM drev, floppy eller mulighed for at boote fra USB... Så nogle gode forslag til hvordan jeg skifter dist til noget lidt "lettere"?

Venlig hilsen
TheManDK
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2007 - 20:20 #1
Kan du ikke installere en anden desktop som fx XFCE. Den kører bla. xubuntu med. Måske skal du lige ændre din sources.list for at få adgang til de rigtige repositories.
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
18. oktober 2007 - 14:17 #2
LUKKER