Avatar billede dj_cyber Nybegynder
06. maj 2007 - 16:01 Der er 14 kommentarer

Efter installation spørger den om et kodeord?

Hej.

Efter jeg har installeret min Windows XP Prof. ber den om et kodeord, som jeg IKKE har givet den, så jeg aner virkelig ikke hvilket kodeord den ber efter. Jeg har ikke været udsat for det før... Selvom jeg Reparer Windows fra cd'en spørger den efter en adminkode... Har ingen af delene? :S

Jeg har prøvet med: 1234, 12345 osv...

HJÆLP?! :S Gider ikke installere igen?
Avatar billede screem_brille Novice
06. maj 2007 - 16:16 #1
og du har prøvet udena t angive en kode ? ellers må du nulstille koden med. f.eks NT offline password editor fra ultimate boot cd.
Avatar billede hcma Novice
06. maj 2007 - 16:18 #2
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
06. maj 2007 - 16:22 #3
Screem_brille > Ja, men hvordan gør jeg det og hvor finder jeg den cd? SKal den bare googles?

hcma > Prøver din site igen :P
Avatar billede screem_brille Novice
06. maj 2007 - 16:32 #4
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
06. maj 2007 - 16:38 #5
og hvordan får jeg så fat i den cd? jeg kan ikke se nogen download links?
Avatar billede screem_brille Novice
06. maj 2007 - 16:45 #6
så har du altså ikke kigget ret godt efter ;) (hint: download UBCD)
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
06. maj 2007 - 16:47 #7
er ved at downloade den nu...

men selv i fejlsikret tilstand spørger den efter en kode til admin og alm. bruger!
06. maj 2007 - 16:51 #8
(Hvis du nu bare bruger [administrator] og [] = ingenting i kodeord ! Hvad så ?)
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
06. maj 2007 - 16:52 #9
SKal jeg skrive []? Det er det samme... den kommer frem med ugyldigt kodeord? Synes det er meget underligt :S
Avatar billede ebe Praktikant
06. maj 2007 - 16:56 #10
sprøv ikke at skrive noget som helst og tast enter. hvis du ikke har givet den noget kode er koden ingenting.
Avatar billede ebe Praktikant
06. maj 2007 - 16:57 #11
... for admin, altså...
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
06. maj 2007 - 17:02 #12
ebe > Ja os det jeg mener, men det mener min xp altså ikke!
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
06. maj 2007 - 17:18 #13
kan ikke få den til at boote fra cd'en før den åbner windows. Formaterer det hele igen og prøver forfra... så må vi lige se hvad der sker... :/
10. maj 2007 - 20:45 #14
???