Avatar billede emilfs Nybegynder
04. maj 2007 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Macromedia medlemskab

jeg er blevet medlem hos macromedia.

Jeg har ikke opgivet nogle konto eller andre-oplysninger, men så fik jeg tilbuddet om at downloade Flash 8... Gratis

Men er det nu også gratis?

Koster det penge at være medlem af macromeadias hjemmeside???

Hvis nogle derude kan hjælpe mig vil jeg blive glad (:
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2007 - 20:39 #1
Nu står der Adobe, men husk at Macromedia er en del af Adobe nu :)

Adobe Membership is free and registration only takes a minute. As a member, you will have access to trial downloads, hundreds of free product extensions, and special community areas. Your membership also allows you to view and manage your activity in the Adobe Worldwide Store.
Avatar billede emilfs Nybegynder
04. maj 2007 - 21:12 #2
mange tak

Men... skriver du ikke lige den dér besked som svar?
Så kan du få point (:
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2007 - 21:47 #3
,)
Avatar billede emilfs Nybegynder
05. maj 2007 - 08:52 #4
sån du