Avatar billede cyber_freak Nybegynder
04. maj 2007 - 17:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

materialer på bundkort??

hvilke materialer bliver der brugt i nutidens computerprintkort, bliver der brugt guld,copper,sølv, o.s.v

skriv også gerne nogle links ang. mit spørgsmål. gerne engelske, eller skal jeg sidde og oversætte, for en af mine venner :)

På Forhånd takker
Avatar billede huset Praktikant
18. maj 2007 - 17:23 #2
Feedback tid??
Avatar billede screem_brille Novice
18. maj 2007 - 18:05 #3
feedback på hvad ? spørger har jo ikke fået svar på sit spørgsmål.
Avatar billede huset Praktikant
29. maj 2007 - 10:22 #4
snakkede jeg til dig SB ???
Bland du dig udenom ok.
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 19:16 #5
materialerne består af, kobber, tin, sølv, guld og aluminium, selve printet er lidt sværere at sige hvad det er lavet af, og der er er ret sikkert også andre mere eksotiske metaller (der er muligvis stadig bly i nogle af dem, men ved det ikke med garanti)
Avatar billede huset Praktikant
29. maj 2007 - 20:16 #6
ROFL!!!!!!!!!!
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 20:18 #7
silicium er selvfølgelig den største bestanddel.
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 20:19 #8
http://www.epanorama.net/index.php der kan findes en pokkers masse information om alt muligt der har med elektronik at gøre.
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 20:25 #9