Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2007 - 21:10 Der er 1 løsning

kan ikke downloade

hej

jeg har firefox browser . hvis jeg f.eks. skal hente en fil på nettet så trykker jeg på den og så åbner den så det vindue hvor der står om man vil gemme den eller åbne den med et program. men ok knappen blir aldrig synlig hos mig så jeg kan trykke på den. nogle gange kan man godt , men for det meste ikke
Avatar billede knixe Nybegynder
03. maj 2007 - 08:37 #1
Det fordi du skal være aktiv i download søjlen i nogle sekunder, ellers kan du ikk... Alternativ er at klikke et par gange på "Ok" så går det lidt hurtigere :)