Avatar billede wale Nybegynder
02. maj 2007 - 14:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word doc ændres ved print

Er ved at lave en større opgave ca. 70 sider. Når jeg printer ændres formler til objekter dvs. de ikke kan editeres. Desuden kommer der enkelte steder et linieskift. Der anvendes mange krydsrefferencer mm.
Nogle der har en ide til hvad der kunne være galt. Eller endnu bedre en læsning til at få rettet op på det. Har hørt at word ikke er så glad for store dokumenter. Så kunne være det skal over i Tex men tager jo en del tid og deadline er om en uge.

Håber der er nogle der kan hjælp på forhånd tak.
Avatar billede krusnof Nybegynder
02. maj 2007 - 15:17 #1
Har du prøvet at printe til PDF (hvis muligt), og se om resultatet er det samme. Det har virket hos mig før.
Avatar billede wale Nybegynder
02. maj 2007 - 15:23 #2
Gør det samme når der printes til pdf
Avatar billede vejmand Juniormester
02. maj 2007 - 15:39 #3
Prøv evt. at se på flueben under: Filer -> Udskriv -> Indstillinger
Avatar billede wale Nybegynder
06. maj 2007 - 22:51 #4
Synes at problemet har løst sig selv. Må bare konstatere at word ikke er lavet til større opgaver, men tak for svarene