Avatar billede mickni33 Nybegynder
02. maj 2007 - 13:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

add Table til eksisterende Panel

Jeg har en form med en Table på et Panel...

Når jeg så trykker på en knap skal der skrives endnu en Table i samme Panel..

Lige nu vises den nyoprettet Table øverst til venstre ... Jeg kan ikke finde ud af at add den til Panel.

Table Table1=new Table();
Table1.BorderWidth=2;
TableRow tblRow;
TableCell tblCell;

while(c<len) {
    tblRow=new TableRow();
    tblRow.BorderWidth=2;
    tblCell=new TableCell();
    tblCell.BorderWidth=2;
    tblCell.Width=200;
    tblCell.Text="heej";
    tblRow.Cells.Add(tblCell);
    Table1.Rows.Add(tblRow);
    this.Page.Controls[1].Controls.Add(Panel1);
c++;
    }
Avatar billede neoman Novice
02. maj 2007 - 13:20 #1
Erder nogen grund til at du adder panelet dynamisk ? Det kan blot ligge der og ikke sige et kvæk før du lægger noget i det:)

Du leder vist efter  metoden        Panel.Controls.Add(Table1)

Hvis du har adgang til on-line hjælp, så er fremgangsmåden til at finde ud af hvilke metoder/parametre du har til rådighed for en given kontrol at lede efter kontrolklassen + members : f.eks. "panel members" eller "textbox members". MSDN er faktisk ganske fremragende!:)
Avatar billede mickni33 Nybegynder
02. maj 2007 - 13:24 #2
Nix du har ret... Panelet skal bare ligge der en gang..
ahhh manglede Controls..
Kigger lige i MSDN

lig et svar
Avatar billede neoman Novice
02. maj 2007 - 13:33 #3
Hvad dynamiske tabeller angår : intet hindrer dig i at oprette en tom tabel i ASPX sourcen som    f.eks.      <asp:table id="Table1"  runat="server" > </asp:table> fordi så kan du placere den som du lyster med DIV osv, uden at behøve at ty til Panel. Efterfølgende i din code- behind, kan du blot skabe rows/cells efter behov.