Avatar billede qnud Nybegynder
02. maj 2007 - 12:33 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Canal Digital Og Viasat

Hejsa!
Jeg har en digital satellitmodtager med indbygget harddisk (Digiality CX-CI 422TV (PVR)) Som vi modtog, da vi tilmeldte os CanalDigital. Nu synes manden så også, at vi skal have Viasats programmer. I satelitmodtageren er der plads til et CA modul og i brugsanvisningen står der, at det giver mulighed for at afkode andre kanaler. Men jeg ville så høre om der var nogen der vidste om man kan smide et Viasatkort i?! Har forsøgt at snakke med kundeservice, både Viasat og CanalDigital, men der er ingen af dem der ved noget!!
Håber der er nogen, der kan hjælpe
Avatar billede screem_brille Novice
02. maj 2007 - 12:43 #1
det bliver svært, for viaskvat, mener at de skal bestemme hvilken modtager man benytter, så det betyder at de parrer kortet til den modtager man har, så kortet kun kan anvendes i den modtager (alene den slags ting, bør være nok til man IKKE vil handle med dem).
Avatar billede qnud Nybegynder
02. maj 2007 - 13:02 #2
Troede at et ca modul kunne afkode, så deres kort kunne anvendes i andre modtagere?!
Avatar billede robotten Praktikant
02. maj 2007 - 13:03 #3
Og viasat stavnsbinder ulovligt for et år ad gangen...

Men i teorien skulle det kunne lade sig gøre. Har nu aldrig hørt om det med at den bindes til en bestemt reciever, men har heller ikke holdt øje med Viasat længe.
Avatar billede screem_brille Novice
02. maj 2007 - 13:14 #4
har man et gammel kort ja så kan man (mener de er røde) (det er de nye (blå kort mener jeg det er ) der låses kortet til EN modtager, der er måder at omgå dette på, men så bevæger vi os på kanten, og det er ikke tilladt at svare på det spørgsmål herinde.
Avatar billede robotten Praktikant
02. maj 2007 - 13:21 #5
Ak, i gode gamle dage hvor man indtastede en 10-12 cifret kode via sin fjernbetjening. Sikke en ballade, når de så skiftede en time senere og koderne skulle findes på ny, og indtastes igen.
Men det gjorde jeg selvfølgelig ikke, for det var ulovligt.
Avatar billede qnud Nybegynder
03. maj 2007 - 10:06 #6
OK det er bare iorden - tror jeg dropper det!
Smider du et svar Robotten, så deler jeg points ud!
Avatar billede robotten Praktikant
03. maj 2007 - 10:18 #7
Avatar billede qnud Nybegynder
03. maj 2007 - 10:38 #8
Hov sorry -trykkede på den forkerte knap!
prøv lige igen
Avatar billede screem_brille Novice
03. maj 2007 - 10:44 #9
og et svar herfra.
Avatar billede robotten Praktikant
07. maj 2007 - 09:15 #10
Og så lige langsomme mig også :)
Avatar billede robotten Praktikant
07. maj 2007 - 09:15 #11
Flot...