Avatar billede alpapa Nybegynder
01. maj 2007 - 10:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Eclipse med bouncycastle?

Hejsa Eksperter :-)

Jeg mangler lidt hjælp med at få Eclipse 3.2.2 til at køre med krypteringspakken fra bouncycastle.

Er ved at udvikle et mobilspil i J2ME og skal have krypteret en streng i en SMS, som skal sendes fra mobilen.

Går ud fra at det er:
J2ME --> lcrypto-j2me-136.zip
jeg skal downloade fra:
http://www.bouncycastle.org/latest_releases.html

Hvor skal filen ligge og hvordan sættes Eclipse op med det?

De krypteringsklasser jeg skal bruge skal vel inkluderes i JAR filen og vil gerne vide om jeg stadig kan bruge Proguard obfuscating til kode optimering samt KB reducering?

Regner med at krypteringsalgoritmen DES er den der fylder mindst...?

På forhånd tak
Jakob
Avatar billede arne_v Ekspert
01. maj 2007 - 15:19 #1
Jeg kender intet til J2ME, men var det J2SE skulle du kun tilfoeje BC jar filen
til classpath.

Jeg tror ikke at forskellen paa DES og andre (3DES, AES etc.) er stor.
Avatar billede alpapa Nybegynder
16. maj 2007 - 12:37 #2
Okay takker - arne smid et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2007 - 13:14 #3
ok