Avatar billede heffer Nybegynder
30. april 2007 - 23:59 Der er 1 kommentar

Kommentator headset til mobil

Hej alle..

Jeg står og mangler et godt råd til et headset. Jeg har lige fået et job som kommentator til fodboldkampe, alt kommentering foregår igennem mobiltelefoni og jeg skal derfor bruge et headset.

Jeg har lige nu en 6230i, men kan sagtens skifte mobil hvis det kan hjælpe. Det jeg kigger efter er et godt headset som sidder tæt til øret, da der er meget larm på et stadion, så et stereo headset på begge øre, med en mikrofon ned til munden ville være det optimale. Kan det fås til en 6230i, eller har I andre forslag?

Mvh.
Jens
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. maj 2007 - 07:17 #1
På min w880i er der stereo headset med. Mikrofonen kan sættes fast i tøjet, men plejer bare at lade den hænge omkring bæltet. Det kan folk i den anden ende ikke høre forskel på, hvilket jeg synes er utroligt.