Avatar billede izi Nybegynder
30. april 2007 - 16:53 Der er 10 kommentarer

Joost invitation

Hejsa... nu har jeg ledt hele nettet igennem for få lov til prøve Joost, men uden held, så nu prøver goé gamle eksperten.

Er der en som vil sende mig en invitation til Joost Beta ?

Mvh Isak

izi.blllaaattt@gmail.com
Avatar billede c-holst Novice
30. april 2007 - 19:43 #1
kunne da også være interesseret
carsten_holst@hotmail.com
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
02. maj 2007 - 17:10 #2
også her, man kan vel give nogle point fra den, samt hjælpe endnu flere brugere til Joost
Avatar billede izi Nybegynder
02. maj 2007 - 18:09 #3
ja, hvis én får en inv, så sender men selvfølgelig en videre... såen er vi herinde på eksperten.dk :)
Avatar billede janepigen Nybegynder
03. maj 2007 - 08:03 #4
Jeg vil også meget gerne modtage en Joost invitation fra en venlig sjæl :-)

Hilsen jane.jin.larsen@gmail.com
Avatar billede lars8000 Nybegynder
03. maj 2007 - 10:34 #5
Hejsa..
Så har jeg endelig også hørt om det nye media JOOST og må nok ærligt indrømme at det lyder ret interessant og kunne godt tænke mig en invitation, så jeg kan prøve at se hvad det er for noget..
Hvis der skulle være en som har en invitation tilovers, så vil jeg være meget interesseret :-)
Ha en god weekend.
Mvh L
larssoerensen@hotmail.com
Avatar billede mikaelwinther Nybegynder
03. maj 2007 - 20:53 #6
Hej Allesammen.
Jeg kunne også godt bruge en invitation, hvis i har fået en.
mw(snabel-a)cheaters.dk

mvh.

Mikael Winther
Avatar billede cmjdkk Nybegynder
04. maj 2007 - 19:06 #7
Jeg ville også blive enormt glad for en invitation til Joost. kan sendes til cmjdkk@gmail.com
Avatar billede blaze-dk Nybegynder
09. maj 2007 - 13:16 #8
Vil også meget gerne have en invite til joost.

blazedk (A) gmail (dot) com
Avatar billede dennisbp Nybegynder
10. maj 2007 - 22:29 #9
Jeg har cirka 970 Joost invitationer tilbage, så skriv en kommentar på min blog, www.petersen-inc.dk, så sender jeg en Joost invitation den anden vej.

Når du har testet Joost vil jeg meget gerne høre, hvad du synes om det.

www.petersen-inc.dk
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2007 - 23:59 #10
Man kan også bare besøge www.mener.dk der fik vi vores invitation
og så er man fri for at lægge sit navn og mail ud offentligt.
Det var bare lige det.