Avatar billede jhaser Novice
25. april 2007 - 08:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook: Hvordan hentes mail til kun 1 alias fra Webspeed konto?

Hvordan laves en regel i OUTLOOK til kun at hente mails til ét alias fra en mailkonto indeholdende flere alias'es under Webspeed. Jeg er klar over, hvordan dette gøres til Outlook Express. Hvis dette ikke er muligt lyder spørgsmålet: Hvordan selekteres mails til 2 PC'er/brugere fra samme mailkonto, når alle mails standardmæssigt hentes med ét hug under Outlook.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. april 2007 - 09:41 #1
Spørgsmålet har været oppe herinde utallige gange, jeg har endnu aldrig set en fornuftig løsning. Det virker lidt tåbeligt, når nu Outlook Express kan gøre det.
Avatar billede jhaser Novice
25. april 2007 - 09:46 #2
Tillægsspørgsmål: Er det muligt at importere reglen fra Outlook Express til Outlook? Hvis dette er muligt - hvordan?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. april 2007 - 09:51 #3
Jeg tror ikke det vil virke, men her er beskrevet hvordan man importerer regler: http://support.microsoft.com/kb/291602/da
Avatar billede jhaser Novice
25. april 2007 - 10:11 #4
Vejmand - læg et svar, hvis du vil have point. Jeg vil prøve om det virker. Hvis ikke er der jo åbenbart intet at gøre. :o(
Avatar billede jhaser Novice
25. april 2007 - 11:06 #5
Spørgsmålet lukkes.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. april 2007 - 12:10 #6
Hvis du engang finder en eller anden genial løsning, må du meget gerne poste den herind. :-)
Avatar billede jhaser Novice
25. april 2007 - 12:13 #7
OK, vejmand - det vil jeg gøre