Avatar billede spyrodrag Nybegynder
24. april 2007 - 18:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bedste gratis CMS system.

Hej.

Hvilket gratis CMS system er det bedste i øjeblikket?
Det skal helst være muligt at programmere sin egen C# funktionalitet dertil.

- M.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2007 - 20:29 #1
Jeg kender ikke dem alle, men prøv at kigge på http://www.php-fusion.dk/news.php
Avatar billede leif Seniormester
24. april 2007 - 21:03 #2
Jeg bruger selv en del www.cmsmadesimple.org

Men dit spørgsmål er der ingen som kan svare på :-)

Hvilket CMS som er det bedste er der ingen som kan svare på, fordi et CMS kan være perfekt til en, men elendigt til en anden.
Avatar billede groop Nybegynder
24. april 2007 - 23:44 #3
Du kan prøve, at kigge nærmere på www.umbraco.org. Det er ihvertfald .net, open source, gratis og dansk. Yderligere kan du kigge på www.AxCMS.net.

Til sidst en liste med andre cms systemer (ikke testet):
http://csharp-source.net/open-source/content-managment-systems
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. april 2007 - 07:05 #4
Avatar billede moskjaer Nybegynder
25. april 2007 - 08:26 #5
Vil bestemt anbefale dig umbraco.org
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
25. april 2007 - 22:47 #6
groop: dine forslag ser yderst interessante ud. Jeg havde egentlig ikke regnet med at man kunne få så gode systemer gratis.
Kan du fortælle mig hvad man _ikke_ kan i "Umbraco"?
Er HTML koden div / span eller tabeller?
Hvad vilke fordele er der imellem Umbraco og AxCMS?

- M.
Avatar billede groop Nybegynder
26. april 2007 - 18:27 #7
Eftersom det er templateorienteret kan du selv bestemme om du vil gøre brug af div/span, tabeller eller kombination. Hvad angår fordele og ulemper imellem udbyderne må jeg være dig svar skyldig. Jeg benytter dem ikke selv og kender blot til dem via positiv omtale. Måske er der andre E-personer der kan uddybe?
Held og lykke.
Avatar billede japping Nybegynder
01. maj 2007 - 22:53 #8
Jeg har prøvet flere men foretrækker www.joomla.org. Har mange tillægspakker og dansk team/side.
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
07. maj 2007 - 16:53 #9
Tusind tak til Jer alle sammen. Jeg har valgt at bruge Umbraco, som passer perfekt til mine behov.

groop, vil du være venlig at smide et svar?
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
10. maj 2007 - 21:24 #10
groop?
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
24. maj 2007 - 13:34 #11
Jeg lukker denne, hvis du vil have dine points, så skriv endelig 'groop'.