Avatar billede nulermand2003 Nybegynder
23. april 2007 - 21:24 Der er 15 kommentarer

ingen lyd på min com.

hej jeg har kommet til at formatere min com og da jeg gjorde det slettede jeg min lydenhed og har ikk driveren til den nu? hvad gør jeg? det er logitech x230 højtalere.

please HJÆLP mig!!!
Avatar billede gnuff Praktikant
23. april 2007 - 21:32 #1
Det er ikke højtalerne der skal bruge en driver, det er dit lydkort, så du skal finde ud af hvad det er for et, før den rigtige driver kan findes :)
Avatar billede nulermand2003 Nybegynder
23. april 2007 - 21:41 #2
jamen når jeg går ind i lydenheder står der at der ikk er nogel lydenhed??? hvad gør jeg?
Avatar billede matcho Nybegynder
23. april 2007 - 21:41 #3
Gå ind på producenten af dit bundkort hvis det er onboard lyd, ellers lydkortets hjemmeside.
Avatar billede nulermand2003 Nybegynder
23. april 2007 - 21:42 #4
jeg er ikk så meget nørd så jeg aner ikk en skid om alt det der computer snak!!
Avatar billede nulermand2003 Nybegynder
23. april 2007 - 21:49 #5
hvordan finder jeg ud af hvad mit lydkort hedder?
Avatar billede matcho Nybegynder
23. april 2007 - 21:56 #6
Hvis du har en manual til dit bundkort så læs hvem der har lavet det og dets nøjagtige navn og sokkel type gå ind på hjemmesiden og tast navnet ind og gå til download og så drivere,hvis ikke du ved det eller ingen manual har så brug det her lile program til og finde ud af det-http://www.majorgeeks.com/EVEREST_Free_Edition_d4181.html
Avatar billede nulermand2003 Nybegynder
23. april 2007 - 23:19 #7
jamen jeg kan slet ikk finde ud af sådan noget computer fis? aner virkelig ikk hvad jeg skal gøre?
Avatar billede gnuff Praktikant
23. april 2007 - 23:23 #8
Det program nulermand2003 linker til skal du bare installere, så kan det hjælpe dig med at se hvem der er producent af dit lydkort :)
Avatar billede gnuff Praktikant
23. april 2007 - 23:24 #9
Sorry, som matcho linker til da
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. april 2007 - 23:41 #10
det er ikke sikkert everest kan fortælle hvilket lydkort det er, da everest baserer sine oplysninger på de oplysninger det får fra driverne og ikke direkte fra bundkortet.
Avatar billede matcho Nybegynder
24. april 2007 - 09:51 #11
drgonzo det er rigtigt men det var også for og få et navn på bundkort så lyddriveren kunne findes der.
Avatar billede nielslt Nybegynder
25. april 2007 - 13:42 #12
Du mangler en driver, til dit bundkort :) .
Avatar billede matcho Nybegynder
25. april 2007 - 16:30 #13
nilslt har lagt et svar????? så må man jo gå ud fra han har løst problemet?????????????
Avatar billede gnuff Praktikant
26. april 2007 - 21:42 #14
Hmm, er det ikke det samme vi skrev i de første kommentarer :)
Avatar billede matcho Nybegynder
27. april 2007 - 11:22 #15
Jo netop????