Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
19. april 2007 - 10:49 Der er 7 kommentarer

Hjælp med filter for at sortere SPAM fra

Hej med Jer.

Har Server og Exchange 2003 kørende, men har rigtig meget SPAM.. Findes der ikke et stk software eller noget som er meget effektivt for at sortere det fra  (uden at sortere alt fra  :)

//bjørn
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 11:09 #1
GFI.com mail essentials
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
19. april 2007 - 11:36 #2
Hej.

ER det et Free ware blot til download eller ?
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 11:50 #3
nej men det kan prøves gratis i 30 dage, jeg kender ikke noget gratis spamfiltrering til exchange.
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
19. april 2007 - 12:08 #4
Nej ok..

Jeg vil prøve det, så må jeg se om det er effektivt.. ER det svært at sætte op ?
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 12:27 #5
det er meget effektivt ;) synes det er ganske nemt at installere, og konfigurere, men det er jo blot min mening ;)
Avatar billede bjornthomsen Nybegynder
19. april 2007 - 13:26 #6
ok det vil jewg prøve...
Hvad gør man under installation. ? for at få skidtet til at virke... ?
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 13:29 #7
følg vejledningen ;)