Avatar billede alex15 Nybegynder
19. april 2007 - 10:04 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kan man/Hvordan henter man og afsender sine hotmails via outlook?

Hej Eksperter

Jeg har en hotmail. (Og kan ikke bare sådan lave en ny, da folk ved at jeg har den). Og kan faktisk ikke så godt lide den måde hotmail er bygget op på, fordi der er så mange reklamer, banner, link til andre ting osv? Kunne godt tænkte mig at hente og afsende mine hotmails via outlook,outlook ekspress eller gmail..

Er det overhoved muligt? og hvordan gør man, hvis det er muligt.. Når jeg afsender mailene skal der stå min hotmail som afsender..

Så at man kunne gøre det med gmail, men kunne ikke lige få det til at virke?

- Alex / på forhånd tak
Avatar billede alex15 Nybegynder
19. april 2007 - 10:12 #1
Det skal lige siges at min version af officepakken, er den som følger med det nye vista, så går ud fra at det er den nyeste version, hvis det betyder noget??
19. april 2007 - 10:23 #2
Microsoft har beskrevet det i dette link, incl. Vista.
http://support.microsoft.com/kb/287424/da

...version af officepakken, er den som følger med det nye vista......????
Avatar billede screem_brille Novice
19. april 2007 - 10:45 #3
men det virker kun med gamle hotmail konti, ellers skal man betale for det.
Avatar billede alex15 Nybegynder
19. april 2007 - 20:11 #4
Det er office 2007 som jeg har..! okay, prøver det lige af..!
Avatar billede alex15 Nybegynder
24. april 2007 - 14:49 #5
kunne altså ikke få det til at virke :S
Avatar billede screem_brille Novice
24. april 2007 - 14:58 #6
nej og det skyldes at du skal betale for den service, (ellers skal du have haft kontoen i de sidste 4-5 år mener jeg det er)
Avatar billede fillen Nybegynder
09. maj 2007 - 19:07 #7
Hvis du ikke kan lide måden Hotmail er på, kan du benytte Windows Live Mail og samtidig beholde din e-mail-adresse.