Avatar billede _anden_ Nybegynder
17. april 2007 - 13:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

NTBACKUP - Probelm med Scheduled Job

Hej Eksperter

Jeg har et problem med NTBACKUP på en Windows 2003 Server Standard edition med Service pack 1.

Bånddrev: HP DAT72 USB drive
Bånd: 4mm. DAT72 72 GB
Mængden af backup ca. 7 GB

Jeg opretter et "Scheduled Job" og den kører fint første gang, men efterfølgende for jeg fejlen:

-The requested media failed to mount. The operation was aborted.

Jeg ved godt man skal ind og sætte backup båndet som "free" hvilket jeg gør via "Microsoft Common Console – Removable Storage".

Når backuppen lige er fejlet med beskeden "The requested media failed to mount" Går jeg ind I "Scheduled tasks" klikker på "run", hvor efter backuppen mounter båndet og kører som om intet var sket.

Så mit spørgsmål lyder, hvorfor kan maskinen ikke mounte båndet ved en scheduled backup, hvorimod der ingen problemer er, når jeg sætter den selv samme scheduled backup i gang ved at klikke på run.

Håber der er nogen som har haft samme eller lignede problem.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2007 - 13:33 #1
finder det til dig
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2007 - 13:35 #2
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2007 - 13:37 #3
HOV forkert link !  her er det rigtige  http://support.microsoft.com/kb/839591
Avatar billede _anden_ Nybegynder
17. april 2007 - 14:01 #4
Hej Henrik

Mit problem er ikke at båndet løber fuld. Det er kun 7GB jeg laver backup af på et bånd som kan håndterer 72 GB. Men prøver lige at studerer nogen af de artikler der er tilknyttet til emnet. Måske der dukker noget op.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2007 - 14:11 #5
jeg tror at du finder hvad du søger i deres KB . Good luck
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2007 - 08:25 #6
Der er måske noget her: http://support.microsoft.com/kb/239892
Se afsnittet: Unmanaged Method
:-)
Avatar billede _anden_ Nybegynder
15. august 2007 - 11:16 #7
Sad lige og tjekkede, og mangler da helt at give point på den her - Henrik jeg fandt løsningen, så lav lige et svar så du kan få de point.
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2007 - 11:22 #8
ok !  svar.