Avatar billede leveluplife Nybegynder
16. april 2007 - 23:35 Der er 3 kommentarer

Jeg søger Flash Dessigner til gennembrydende hjemmeside koncept

Hey,

Jeg søger, som titlen indikerer, en der er dygtig til at arbejde i flash.

Det er til et gennembrydende koncept omkring Selvudvikling med dating som focus.

Der vil blive betalt for dit job.

Betaling afhænger af dit færdige arbejde + kompentance.

Vil du vide mere så skriv kort om dig selv til mig på:

alphahan@puacademy.com

Alt godt,

Niel
Avatar billede areon Nybegynder
17. april 2007 - 10:02 #1
Hej Niel,

Vi vil meget gerne give prisvenligt tilbud på vores assistance med dit flash projekt. Vi sidder inde med Senior kompetence både i flash og Flex.

Du kan kontakte mig på sorensen@orangeweb.dk eller på skypen "thomassorensenbg".

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Thomas
Avatar billede trofo Nybegynder
23. april 2007 - 20:06 #2
Hej Niel,

Du er også velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk hvis du er interesseret i en flash hjemmeside.

Du kan se mine referencer på flash design på www.trofo.dk/flashdesign.html, leverer hjemmesidedesign fra 1499,- excl. moms.

Håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Troels Hansen
Avatar billede el_morten Nybegynder
30. april 2007 - 19:05 #3
'Nydeligt' Telia logo rip-off du har på din side Troels...