Avatar billede drweberdk Nybegynder
16. april 2007 - 20:49 Der er 5 kommentarer

Vil du ha' din egen server? 100% nonprofit

Hej, jeg håber ikke at jeg træder nogen over tærene med den her, men jeg syntes at den tilhører her på eksperten, da man jo ikke kan forvente at folk bliver rigtige eksperter med mindre de har adgang til den rigtige løsning. Jeg vil også pointere at der er tale om 100%-nonprofit her og at jeg ikke er ude efter noges penge eller lign.

Jeg har denne her server der står ude i byen og koster mig en masse penge. Min tanke er at dele den op i 10 virtuelle servere for omkring 75-100 kr. pr. måned. Det er så her du kommer ind i billedet. Kunne du tænke dig at medeje en server for max. 100 kr. pr. md. som du har 100% kontrol over? Egen IP og det hele! Du kan installere lige hvad du har lyst til Windows/Linux/BSD whatever.. og den vil altid være kørende og tilgængelig når du har brug for den.

Tjek det ud på http://www.zebraa.dk/server/ og lad mig høre hvad du syntes?

- Simon
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2007 - 21:57 #1
Er det din egen server som du har afleveret hos hosting2, siden du mener at du kan opgraderer HDD og ram ?
Avatar billede drweberdk Nybegynder
17. april 2007 - 08:05 #2
Det er helt min egen U1 server. Jeg har brugt 3 år på at afbetale den.
Avatar billede drweberdk Nybegynder
17. april 2007 - 08:07 #3
Der skulle selfølgelig have stået 1u (1 unit)
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2007 - 08:21 #4
*Ok,  jamen det vil jeg da overveje så.  Du hører nærmere hvis jeg er interesseret.
Avatar billede drweberdk Nybegynder
17. april 2007 - 08:35 #5
Selfølgelig