Avatar billede ghdfhs Nybegynder
13. april 2007 - 13:24 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Packard Bell eller HP?

Jeg er ved at købe en ny bærbar computer, og er nu kommet så langt at valget står mellem en Packard Bell Easynote MX67-O-019 og en HP Pavilion dv9232eu.

Jeg kender ikke Packard Bell særligt godt, så ved ikke helt om den har ligeså god kvalitet som HP'en.

Her er et par links til de to computere:
HP: http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=MjVTNn7KF19TNzjVVSGTnjfo2evdH-_U73ytYuLRtqGcTVDkUR1okg_QHBswHvpe_U4=?ProductUUID=AmAKamdgbiMAAAEQ8uIll%2enb&CatalogCategoryID=CCIKamdMvoEAAAD8Tk5hncfb&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=f5_p_dat_pu_pcb&CategoryName=f5_p_dat_pu_pcb&CategoryDomainName=
PB:
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4400540540

Hvad mener i?
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
13. april 2007 - 13:52 #1
Hvis det var en af dem, så valgte jeg HP`eren :)
Min eks havde en Packard bell.. og det var ikke noget at håbe hurra for..
Avatar billede huset Praktikant
13. april 2007 - 15:26 #2
Når det kommer til kvalitet, så vil du som alm forbruger ikke mærke forskellen.
Avatar billede danielstein Nybegynder
13. april 2007 - 16:22 #3
Jeg vil til hver en tid vælge HP. Deres systemer er meget brugervenlige og jeg har sjældent haft problemer med mine tidligere computere fra HP. Samtidig er det ikke min opfattelse, at Packard Bell er blandt de bedre mærker på markedet, tvært imod.
Avatar billede kicker Nybegynder
13. april 2007 - 18:03 #4
Altså, der er skam ikke nogle af dem som laver dårlige pc'er i sig selv, men jeg vil sige at hp er det bedste mærke, de giver god support og så plejer de at have gode og stabile pc'er, kender et par venner som har en pc fra hp, og de kører rigtig godt, men hp laver ikke lige frem gamming pc'er, hvis det er det du går efter, men som almindelig pc, er den fin nok..
Avatar billede ghdfhs Nybegynder
13. april 2007 - 21:58 #5
Hehe, lidt forvirrende. Alt i alt er der vist enighed om at jeg skal gå efter en HP.
Avatar billede kicker Nybegynder
15. april 2007 - 09:34 #6
Ja :)
Avatar billede huset Praktikant
22. april 2007 - 16:19 #7
feedback tid?
Avatar billede ghdfhs Nybegynder
24. april 2007 - 15:13 #8
jeg ville elske at give jer nogle point hvis i kunne fortælle mig hvordan jeg skal gøre det??
Avatar billede huset Praktikant
24. april 2007 - 15:16 #9
Avatar billede ghdfhs Nybegynder
24. april 2007 - 15:45 #10
jeg har tildelt kicker og danielstein point, kunne af en eller anden grund ikke give dig nogle huset
Avatar billede ghdfhs Nybegynder
24. april 2007 - 15:46 #11
argh, du har kun lavet en kommentar..
Avatar billede huset Praktikant
24. april 2007 - 15:50 #12
pyt