Avatar billede evs76 Nybegynder
12. april 2007 - 15:19 Der er 4 kommentarer

e-mail marketing software

Hejsa.
Er der nogle der kender til et software program, som kan administrere e-mail marketing. Jeg har ikke lyst til at have et abonnment ved en "udbyder", hvor jeg skal betale et månedligt beløb. Det skal være et program, som jeg kan installere på min egen pc og som jeg selv administrerer.

Det er ikke en kæmpe mængde data den skal indholde. Jeg har ca. 300 kunder i mit kartotek.

Ideer er meget velkomne :o)
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2007 - 16:09 #1
Jeg kender ikke lige til et med en software løsning du kan have på din PC, men ved der er flere udbydere af det, hvor det er et Online Program du logger ind på og kan administrere det hele.

Fx. er der www.zoomio.dk de har MyMarketingMachine (MMM) her kan man opbygge og sende nyhedsbreve og andet online marketing. Man kan også opbygge webforms som det kaldes, det er mini hjemmesider i systemet til fx. at linke fra nyhedsmailen til en længere artikel.
Avatar billede evs76 Nybegynder
13. april 2007 - 09:43 #2
Det er netop det, vi ikke ønsker. Det skal være et program, som vi installere på vores egen pc/server. Altså hvor vi køber et program, og derfra styrer vi det selv....
Avatar billede skcvg Nybegynder
13. april 2007 - 10:09 #3
Hvis det er et mindre projekt, kan jeg lave et program til dig. Hvis du er interesseret i dette, så skriv til skcvg@hotmail.com.

Vi skal bl. aftalte hvorledes programmet skal virke i forhold til din nuværende software.
Avatar billede loukas Mester
19. april 2007 - 14:22 #4
Der findes et hav af e-mail marketing koder til ASP og PHP.
http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/Mailing_List_Managers/index.html

Jeg har selv brugt Web Wiz http://www.webwizguide.com/asp/sample_scripts/mailing_list_script.asp
Og den klarer sig fint indtil 8-9000 modtagerer.