Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
05. april 2007 - 16:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar Acer?

Hej.

Jeg er på udkik efter en ny bærbar. Jeg har set denne i Fona:
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406902240

Jeg har også kikket på dba.dk og guloggratis.dk m.m. og jeg synes ofte at der er mange acer til salg. Kan man nu konkludere at det er fordi de er populære, eller knap så populære fordi folk vil af med dem?

Til prisen synes den i Fona særdeles billig, dog opfordrede sælgeren mig til at købe en forsikring til ca. 1000 kr. ekstra. Hvis jeg også skulle have Office-pakken med, så er det 1300 kr. oveni.

Er aceren i Fona nu billig fordi det måske er noget bras, eller er jeres vurdering at det er et godt tilbud?

Jeg er en smule rådvild. Kommentarer er velkomne.
På forhånd tak.
Avatar billede peet-49 Novice
05. april 2007 - 16:59 #1
Det er den mest solgte, så derfor også den mest udbudte. PCèn er god nok, og billig tilligemed.
Avatar billede huset Praktikant
05. april 2007 - 21:04 #2
Overvejet årsagen til mange sælger dem kan være de er utilfredse :)
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
08. april 2007 - 18:44 #4
Tak for det. Smider I ikke et svar, så der kan deles point ud.
Avatar billede huset Praktikant
08. april 2007 - 18:54 #5
Nej tak
Avatar billede huset Praktikant
15. april 2007 - 08:27 #6
feedback tid?
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
15. april 2007 - 21:05 #7
Nu havde jeg håbet på flere indlæg og kommentarer, men jeg har valgt at beholde min "gamle" bærbare et stykke tid endnu...