Avatar billede dkmickey Nybegynder
04. april 2007 - 15:01 Der er 2 kommentarer

Aflønnet hjælp til Flash highscore

Hej alle Flash eksperter.

Vi er netop igang med at klargøre lidt kampagne materiale for en fodboldportal, footballworld.dk. Til kampagnen har vi fået lavet et 400x400 banner, med et lille flashspil, som vi gerne vil have tilknyttet en highscore funktion til. Vi har fundet flere færdige highscore-flash-systemer som kan tilknyttes hvis dette kan hjælpe, vi mangler blot din hjælp til at få det til at virke.

Såfremt du måske selv har, eller kan lave et highscore system, er dette også ok, og selvfølgelig at foretrække.

Aflønning sker efter aftale.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Med Venlig Hilsen
Mike Nedergaard
Avatar billede areon Nybegynder
04. april 2007 - 15:36 #1
Vi kan sagtens assistere jer med jeres lille HighScore system til billig penge..
Du kan kontakte mig på skype thomassorensenbg eller på mailen sorensen@orangeweb.dk

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede cleecer Nybegynder
12. april 2007 - 18:25 #2
Hej
Muligvis noget jeg kan klare
nymann@wannapixel.dk

Mvh
Claus