Avatar billede okidoky Nybegynder
04. april 2007 - 12:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

bruge linkbutton istedet for disse almindelig link

Hvordan kan jeg bruge linkbutton istedet for disse almindelig link som her ?

lblNyhed.Text &= "<table width='100%' border='0' cellspacing='0' cellpadding='0'>"
lblNyhed.Text &= "<tr>"
lblNyhed.Text &= "<td height='30' width='400px'><b><a href='home.aspx?nyhed=show&id=" & Row.Item("fldID") & "'>" & Row.Item("fldOverskrift") & "</a></b></td>"
lblNyhed.Text &= "<td width='50px'><a href='home.aspx?nyhed=slet&id=" & Row.Item("fldID") & "' OnClick='return confirm('Bekræft sletning');'>Slet</a></td>"
lblNyhed.Text &= "<td width='50px'><a href='home.aspx?nyhed=redigere&id=" & Row.Item("fldID") & "'>Redigere</a></td>"
lblNyhed.Text &= " </tr></table>"
Avatar billede snepnet Nybegynder
04. april 2007 - 12:56 #1
hvordan kan det være at du smækker html ind på den måde, istedet for at arbejde med asp.net kontrollerne?
Mvh
Avatar billede okidoky Nybegynder
04. april 2007 - 12:59 #2
show me? hvordan skal jeg f.eks. lave det med kontroller
Avatar billede okidoky Nybegynder
04. april 2007 - 13:06 #3
mener du sådan

<asp:Table ID="Table1" BorderWidth="1" CellPadding="6" CellSpacing="2" BorderColor="#DDDDDD" BorderStyle="Solid" Runat="server">
<asp:TableRow  ID="TableRow1" Runat="server">
  <asp:TableCell Width="100px" id="LinkList" Wrap="False" BackColor="#FFFFFF" Runat="server"/>
  <asp:TableCell id="tablecellMessage" CssClass="ProductDesc" Runat="server"></asp:TableCell>
</asp:TableRow>
</asp:Table>
Avatar billede snepnet Nybegynder
04. april 2007 - 13:26 #4
Hvis det er noget du vil indsætte dynamisk - så kan du gøre sådan her:
Table tbl = new Table();
TableRow tr = new TableRow();
TableCell cell = new TableCell();
LinkButton btn = new LinkButton();
cell.Controls.Add(btn);
tr.Cells.Add(cell);
tbl.Rows.Add(tr);

Og så kan du klaske det ind på en eller anden art container - f.eks.
SomePanel.Controls.Add(tbl);

Du kan også gøre det som du har skrevet - altså deklarativt.

Mvh
Avatar billede okidoky Nybegynder
06. april 2007 - 15:35 #5
hvordan oversætter jeg det her til at blive til det nye asp:table??

lblNyhed.Text &= "<table width='100%' border='0' cellspacing='0' cellpadding='0'>"
lblNyhed.Text &= "<tr>"
lblNyhed.Text &= "<td height='30' width='400px'><b><a href='home.aspx?nyhed=show&id=" & Row.Item("fldID") & "'>" & Row.Item("fldOverskrift") & "</a></b></td>"
lblNyhed.Text &= "<td width='50px'><a href='home.aspx?nyhed=slet&id=" & Row.Item("fldID") & "' OnClick='return confirm('Bekræft sletning');'>Slet</a></td>"
lblNyhed.Text &= "<td width='50px'><a href='home.aspx?nyhed=redigere&id=" & Row.Item("fldID") & "'>Redigere</a></td>"
lblNyhed.Text &= " </tr></table>"
Avatar billede okidoky Nybegynder
14. april 2007 - 23:45 #6
tak for hjælpen :D
svar venligst
Avatar billede snepnet Nybegynder
16. april 2007 - 10:27 #7
Hov - har sovet lidt her... Hvis du fik det til at funge baseret på det jeg skrev 4/4, så får du et svar her :o)
Mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. juli 2007 - 09:05 #8
Kan vi lukke her okidoky?
Mvh