Avatar billede aknot Nybegynder
04. april 2007 - 10:05 Der er 4 kommentarer

Min com siger : mangler NTLDR tryk ctrl+alt+del for at genstarte

hej jeg har en ældre pc, jeg har formateret HD på min nyrer com dan jeg havde problemer med at komme ind på den(pc fra skole med password). efter jeg har gjordt dette vil den ikke starte, den vil ikke boote fra cd, HD(selvfølgelig formateret, hvad gør jeg plz hjjælp

på for hånd tak
Avatar billede dwr Nybegynder
04. april 2007 - 10:52 #1
http://www.helgec.dk/ntldr.html

Det er step-by-step.
Avatar billede screem_brille Novice
04. april 2007 - 11:08 #2
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 17:47 #3
Som jeg forstår dit spørgsmål har du slet ikke noget styresystem på computeren er det korrekt??
Avatar billede screem_brille Novice
04. april 2007 - 17:54 #4
du skal i BIOS og ændre boot op rækkefælgen så den booter fra dit CDROM drev først, oftest skal man trykke på DEL knappen for at komme i BIOS, derefter er det bare at følge anvisningerne på skærmen. (med din installations skive i drevet)