Avatar billede michael_c Nybegynder
04. april 2007 - 00:18 Der er 2 kommentarer

Problemer med load data infile

Hej Eksperten
Jeg skal sætte noget data ind via php og bruger følgende:
$query="LOAD DATA LOCAL INFILE 'Y:\\DATA\\test.dat' replace INTO TABLE `tmp1` FIELDS TERMINATED BY '\t' ENCLOSED BY '' ESCAPED BY '' LINES TERMINATED BY '\n'";
  $query_result_handle= mysql_query($query)
  or die ('The query failed! Table tmp1 does not exist!');

Hvis jeg kører det via min mysql query browser virker det fuldstændigt korrekt men via php, kan jeg ikke få det til at virke.
Er der nogle der kan sige, hvad jeg gør forkert

Med venlig hilsen
Michael C
Avatar billede arne_v Ekspert
04. april 2007 - 01:32 #1
prøv:

... or die (mysql_error());

så vi kan se hvad der er galt !
Avatar billede michael_c Nybegynder
04. april 2007 - 14:15 #2
Hej Arne
Mange tak for svaret, jeg opdagede selv, hvor hunden lå begravet, og det svar slashene der var vendt forkert.