Avatar billede mikebulow Nybegynder
03. april 2007 - 21:31 Der er 2 kommentarer

2 netkort i fc5

hejsa.. har en linux server kørerne med fedora 5 x64.

Har 2 netkort i da min webserver køre på indersiden men min counter-strike skal ha dirikte forbindelse ud af huset..

men kan ik rigtig finde ud af at sætte det op.. når jeg har sat dem til at køre er det kun den ene af dem som køre elelr sådan noget.. min cs køre men ik mine hjemmesider som køre på indersiden.. ved ik om jeg har sat det rigtigt op eller hvad jeg har..
Avatar billede jazzjack Nybegynder
11. april 2007 - 21:48 #1
Bliver begge kort initialiseret under boot (du ser både eth0 og eth1)?
Og får begge tildelt IP adresser?
Avatar billede bamike Nybegynder
16. april 2007 - 12:05 #2
har fundet ud af det selv :)