Avatar billede xign Nybegynder
02. april 2007 - 19:52 Der er 3 kommentarer

Statestik om cykling

Hej jeg søger et php script hvor brugere af en hjemmeside kan logge sig på med et brugernavn og et password og så indtaste nogle informationer om hvor langt de har cyklet og hvor lang tid det har taget. Når du gemmer informationerne der er blevet indtastet bliver siden man holdets gennemsnitsfart, topfart, topdistanse osv.
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. april 2007 - 21:25 #1
Ved ikke om et sådan script findes, men hvis du kan lidt php selv, så burde det ikke være den store opgave.
Avatar billede cronick Nybegynder
09. april 2007 - 11:24 #2
Du må enten lave det selv, eller købe dig frem til det.. ;)
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. april 2007 - 17:22 #3
Eller oprette det under OPGAVER!