Avatar billede s_kirch Nybegynder
02. april 2007 - 19:26 Der er 1 kommentar

Problemer med at logge på mit trådløse (linksys)

Hej

Jeg har i ca et halvt år haft en linksys router, der har fungeret perfekt. Jeg har imidlertid fået problemer med at komme på det trådløse med min bærbare arbejdspc. I 'Network list' plejer der at stå 'Acquiring network address' når jeg forsøger at koble på, men nu står der bare 'Automatic' - uden jeg på noget tidspunkt kommer på :o(

I stedet må jeg så gøre brug af et kabel, men her får jeg ofte meddellelsen 'Network cable unplugged' - kommer dog på igen med det samme.

Er der nogen som har idéer til hvad jeg kan gøre? Kan det være min linksys router, der fejler?

På forhånd tak for hjælpen :o)

Søren Kirch
Avatar billede mov3dec2006 Nybegynder
02. april 2007 - 22:55 #1
Prøv at tage strømmen fra routeren i 10 sek.